Predmet: Strateški industrijski marketing menadžment
(17 -
IM2807) Osnovne informacije
Matične organizacione jedinice predmeta
Program predmeta
Program se primenjuje od 01.10.2013.. Cilj predmeta je podizanje nivoa postojećeg znanja iz oblasti inženjerskog marketinga i stepena njegove upotrebljivosti u procesu donošenja odluka, koje omogućavaju studentima da samostalno kreiraju marketing planove, razviju strategije, organizuju i kontrolišu marketing aktivnosti. Cilj predmeta je da diplomirani inženjer menadžmenta ovlada metodama i tehnikama strateškog marketing planiranja, implementacije i evaluacije. Studenti će biti osposobljeni za planiranje i upravljanje, izbor strategija, organizovanje i kontrolu marketing aktivnosti, kao i upotrebu metoda, tehnika i veština za podizanje stepena konkurentske prednosti. Diplomirani inženjer menadžmenta stiče kompetencije za upravljanje procesom marketing planiranja, implementacije i evaluacije, kao i primene marketing planova, kao ključnih instrumenata donošenja strateških odluka. Marketinški koncept isporučivanja vrednosti; Strateški i operativni marketing menadžment; Napredna marketing analiza tržišta – benčmarking; Razvoj marketing strategija: planiranje, odlučivanje, organizovanje i kontrola; Determinante marketing planiranja i vrste planova; Upravljanje procesom donošenja odluka u marketingu; Organizovanje marketing aktivnosti; Upravljanje odnosima s korisnicima (CRM); Merenje zadovoljstva i lojalnosti korisnika; Upravljanje iskustvom korisnika i kreiranje vrednosti; Plan integrisanih marketing komunikacija; Kontrola i merenje efekata marketing aktivnosti; Strateško brendiranje. Nastava na predmetu obuhvata predavanja i auditorne vežbe. U okviru predavanja, studenti se upoznaju sa teorijskim osnovama strateškog marketing menadžmenta i značaja ove oblasti u industriji. Na auditornim vežbama se podstiče rad u grupama, rešavanje praktičnih primera i studija slučaja, pri čemu se poseban akcenat stavlja na interaktivan rad sa studentima i podsticanje pronalaženja individualnih i timskih kreativnih rešenja.
|