Програм се примењује од 13.05.2024..
Оспособљавање студената да разумеју процес развоја модерних рачунарских игара и да буду у стању да примене своја знања у области високо интерактивних рачунарских игара.
Стечена знања и вештине користи за развој рачунарских игара, укључујући и озбиљне игре, игре за разоноду, и симулације.
Појам видео игре и индустрије видео игара. Документи процеса развоја рачунарске игре: концепт и предлог, дизајн и арт, планови пројекта и тестирања. Развој приче игре и карактера. Гејмплеј: механизми игре, правила, услови победе и пораза, изазови и ток, баланс, награде и казне. Свет игре: простор, нивои и структура. Кориснички интерфејс. Аудио. Улоге и одговорности чланова развојног тима.
Предавања, рачунарске вежбе и консултације. Током предавања студенти у три наврата презентују причу игре, гејмплеј и свет игре. На вежбама се користи Јунити или Анрил погон игре, према склоности студента како би имплементирали рачунарску игру према пројектантским одлукама приказаних на предавањима. Успешно решене вежбе су услов за излазак на испит. Испит се полаже у писаној форми која покрива основне елементе документа развоја рачунарске игре. Освојени бодови са испита, предавања и обавеза са вежби се сабирају формирајући коначну оцену.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |