Предмет: Технике развоја софтвера
(09 -
SIT02A) Основне информације
Програм предмета
Програм се примењује од 01.10.2010.. Предмети предуслови
Предмети којима је предуслов предмет Технике развоја софтвера
Оспособљавање студената за ефикасно и ефективно коришћење алата за развој софтвера. Овладавање знањима и вештинама неопходним за коришћење алата намењених дизајну архитектуре, имплементацији и тестирању сложених софтверских система. Коришћење алата за праћење недостатака у софтверу. Документовање сложених софтверских производа. Презентација карактеристика софтвера. По завршетку предмета студенти су оспособљени за конструкцију сложених софтверских система засновану на стандардизацији процеса имплементације, тестирања, верификације и валидације софтвера и коришћење расположивих алата за праћењеконфигурације софтвера и недостатака у софтверу. Поред тога студенти су оспособљени за квалитетно документовање и презентацију карактеристика сложених софтверских производа. Алати за модел-базирану конструкцију софтвера. Алати за дизајн софтверских система. Алати за конструкцију софтверских система. Поступак конструкције софтвера. Основи контроле квалитета софтвера. Основи праћења недостатака и конфигурације софтвера. Облици извођења наставе су: Предавања, рачунарске вежбе, израда домаћих задатака и консултације. На предавањима се коришћењем потребних дидактичких средстава, излажу садржаји предмета и стимулише се активно учешће студената постављањем питања. Практични део градива студенти савладавају на рачунарским вежбама кроз обавезне задатке које решавају уз помоћ извођача наставе или самостално и кроз самосталну израду обавезних домаћих задатака. Студент је обавезан да демонстрира самосталност у решавању задатака, односно да демонстрира разумевање решења. Провера се врши усменом конверзацијом или писменим одговорима на питања у вези задатака и резултат се оцењује. На консултацијама се студентима дају додатна објашјнења садржаја излаганих на предавањима и вежбама и у случају да се предмет консултација самостална израда лабораторијских или домаћих задатака, сугестије како да побољшају решење које су обавезни да попуне.
|