Предмет: Компјутерске игре
(17 -
F421) Основне информације
Матичне организационе јединице предмета
Програм предмета
Програм се примењује од 29.08.2017.. Циљ предмета је надограња знања стечених на претходном предмету (Основе компјутерских игара) и дубље познавање напредних технологија и принципа развоја компјутерских игара. Студенти се упознавају са актуелним стањем у индустрији компјутерских игара и овладавају потребним софтверским алатима и програмским језиком C# у циљу израде комплекснијих 3D игара за различите платформе (десктоп, мобилни, AR/VR). Студенти ће стећи компетенције за самосталну израду функционалног прототипа 3D игре са једноставном механиком и поставком. Студенти на рачунарским вежбама креирају игру од почетне идеје до тестирања игре- припремају 3D моделе, креирају пројекат, постављају окружење, карактере, дефинишу 3D анимацију, подешавају светло и физику игре и програмирају механику игре. Након савладаних вежби, студенти самостално израђују једноставну 3D игру као предметни пројекат. Трендови индустрије компјутерских игара. Савремене технологије развоја компјутерских игара. VR/AR - концепти, технологија и примена. Дигитално вајање. Процедурално моделовање. Продукција 3D игре (3D модели, светло у 3D игри, 3D анимација, звучни ефекети, подешавање камере). 3D физика. Напредно програмирање игре. Напредна механика у 3D играма. Израда текстура и 3D мапа. Прилагођавање игре различитим платформама. Ескпорт готове игре и тестирање игре. Настава се изводи у виду предавања, рачунарских вежби и консултација. На предавањима се излаже теоријски део градива пропраћен примерима, док се на рачунарским вежбама креирају конкретне 3Д компјутерске игре од идеје до функционалне верзије игре.
|