Предмет: Основе компјутерских игара
(06 -
F411) Основне информације
Програм предмета
Програм се примењује од 01.11.2012.. Циљ предмета је упознавање са основама постављања израде компјутерских игара. Студенти се упознавају са израдом концепта, развојем приче и карактера и успостављањем динамике компјутерских игара. Студенти ће у оквиру предмета овладати основним теоријским сазнањима о компјутерским играма, а у оквиру вежби ће израдити базичну компјутерску игрицу. Намена компјутерских игара
Индустрија компјутерских игара данас (мултидисциплинарна индустрија)
Мотивација играча и маркетинг
Типови компјутерских игара
Постављање игара (Историја, Позадинска прича и поставка игре)
Типови изазова у компјутерским играма
Прича у компјутерским играма
Основе развоја ликова у компјутерским играма
Механика игре
Процес дизајнирања игара и дизајн докумената
Графичка окружења за развој игара (Гаме Макер)
Текстуре и манипулација сликом
Објекти (2Д и 3Д) и интеракција
Стварање статичких 3Д објеката
Стварање динамичких 3Д објеката
Примена звука у компјутерским играма Теоријска предавања ће обухватати представљање основних делова теорије са акцентом на примењене примере реалних игара. Вежбе ће обухватати коришћење апликације за израду компјутерских игара у којој ће студенти сами израдити своју игрицу.
|