Program se primenjuje od 14.08.2017..
Predmeti preduslovi
Ovladavanje studenata teorijskim i praktičnim osnovama generisanja slike namenjenih za teksturisanje 3D modela.
Stečena znanja se mogu iskoristiti u rešavanju konkretnih inženjerskih problema prilikom kreiranja realističnih 3D scena i specijalnih efekata, a takođe predstavljaju i dobru osnovu za neke od narednih stručnih predmeta.
Koncepti, ciljevi, pristupi i okruženja u oblasti primene proceduralnog generisanja teksture. Moderna radna okruženja i biblioteke za izradu proceduralnih slika. Osnovni algoritmi koji se upotrebljavaju prilikom generisanja tekstura za simulacije. Matematički modeli i parametarska identifikacija šablona koji se generišu.
Auditorna predavanja i računarske vežbe. Ocena se formira na osnovu posećenosti predavanja i vežbi, rezultata ostvarenih u okviru dva predmetna projekta, i završnog ispita.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Lidija Krstanović, Bojan Banjac | Skripte sa predavanja | 2017 | | Srpski jezik |
David S. Ebert, F. Kenton Musgrave, Darwyn Peachey, Ken Perlin, and Steven Worley | Texturing & Modeling: A Procedural Approach | 2003 | University of California, Berkeley | Engleski |
Luke Ahearn | 3D Game Textures: Create Professional Game Art Using Photoshop | 2009 | Elsevier | Engleski |
Michal Haindl, Jiˇrí Filip | Visual Texture : Accurate Material Appearance, Measurement, Representation and Modeling | 2013 | Springer | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Predmetni projekat | da | da | 30.00 |
Predmetni projekat | da | da | 30.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 30.00 |
Prisustvo na predavanjima | da | da | 5.00 |
Prisustvo na računarskim vežbama | da | da | 5.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |