Predmet: Strateški industrijski marketing menadžment
(12 -
IM2807) Osnovne informacije
Matične organizacione jedinice predmeta
Program predmeta
Program se primenjuje od 01.10.2013.. Sticanje znanja i veština neophodnih za definisanje marketinških ciljeva i strategija industrijskog marketinga, savladavanje metoda i tehnika, a sve u cilju efikasnog upravljanja aktivnostima koje vode postizanju bolje tržišne pozicije i dugoročne konkurentnosti, tj. usvajanje politika vođenja industrijske marketing koncepcije na duge staze. Osposobljenost studenata za nalaženje adekvatne ponude za ciljna industrijska tržišta kao pretpostavke rasta, razvoja i opstanka u tržišnoj privredi. Pojam i značaj strateškog industrijskog marketing menadžmenta. Analiza industrijskog tržišta: strategije segmentacije, targetiranja i pozicioniranja. Razvoj marketing strategija u industrijskim uslovima: planiranje, odlučivanje, organizovanje, kontrola. Implementacija generičkih strategija na industrijskom tržištu. Strateško planiranje u industrijskom marketingu i njegova uloga u procesu upravljanja. Marketing plan: kreiranje, uloga i vrste marketing planova. Fazni pristup marketing planiranju. Domeni odlučivanja u industrijskom marketingu. Kreiranje i upravljanje jakim industrijskim brendovima. Organizovanje aktivnosti industrijskog marketinga: pristup, faktori i razvoj. Menadžment isporučivanja vrednosti industriji. Upravljanje integrisanim marketing kanalima i logistikom. Upravljanje integrisanim marketing komunikacijama. Kontrolisanje industrijskih marketing aktivnosti. Nastava se odvija kroz predavanja, samostalne vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse. Provera znanja se odvija kroz dva kolokvijuma. Uslov da student polaže završni ispit su položeni svi kolokvijumi. Završni ispit je usmeni i odnosi se na teorijske oblasti koje nisu bile obuhvaćene kolokvijumima.
|