Програм се примењује од 01.10.2006..
Оспособљавање студената на апстрактно мишљење и стицање основних знања из области Математичке анализе.
Студент је компентентан да у даљем образовању у стручним предметима прави и решава математичке моделе из области Математичке анализе (теорије редова, интеграла функција више променљивих, комплексне анализе).
Бројни ред, функционални ред, степени ред. Двоструки и криволинијски интеграл. Комплексна анализа – основни појмови везани за комплексну функцију комплексне променљиве, интеграл, Кошијеве теореме и формуле, Лоранов ред, сингуларитети, резидуум, аналитичко продужење, конформна пресликавања.
Предавања; Нумеричко рачунске вежбе. Консултације. Предавања се изводе комбиновано. На предавањима се излаже теоретски део градива пропраћен карактеристичним примерима ради лакшег разумевања градива. На вежбама, која прате предавања, раде се карактеристицни задаци и продубљује се изложено градиво са предавања. Поред предавања и вежби редовно се одржавају и консултације. Део градива, који чини логичку целину, може се полагати и у току наставног процеса у облику следећа 3 модула (први модул: редови, други модул: интеграли функција више променљивих, трећи модул: комплексна анализа). Усмени део завршног испита није обавезан.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Мила Стојаковић, | Математичка анализа 2 | 2002 | Vedes, Београд | Српски језик |
Небојша Ралевић, Лидија Чомић | Збирка задатака решених са писмених испитаиз математичка анализа 2 | 2003 | ФТН | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Тест | да | да | 30.00 |
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 55.00 |
Усмени део испита | не | да | 10.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |