Програм се примењује од 01.10.2007..
Предмети предуслови
Развој способности промишљања, артикулације и пројектовања простора различитих типова архитектонских објеката, високог степена сложености, са посебним нагласком на установљавање архитектонског програма и архитектонске структуре ових објеката.
Способност за самосталан рад на успостављању корелације између архитектонског програма и архитектонске структуре за објекте високе сложености, те за израду архитектонских пројеката за те објекте.
Контекст у архитектури; Контекстуални елементи, линије и утицаји; Унутрашње и спољашње „силе“ у архитектури и њихово уравнотежавање; Перцепција и рецепција простора; Архитектонска структура – функционална, просторна и формална; Слободностојећи објекат; Групна форма; Ансамбл; Просторна целина.
Предавања, аудиторне вежбе (израда предметног задатка и предметног пројекта), писмени испит.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Zumthor, Peter | Thinking Architecture | 2000 | Princeton Architectural Press | Енглески |
Zumthor, Peter | Atmospheres | 2006 | Birkhäuser Architecture | Енглески |
Bachelard, Gaston | The poetics of space | 1996 | Beacon Press | Енглески |
Sykes, Krista | The Architecture Reader: Essential Writings from Vitruvius to the Present | 2007 | George Braziller | Енглески |
Pallasmaa, Juhani | The Eyes of the Skin: Architecture and the Senses | 2012 | Wiley | Енглески |
Реба, Д; Динуловић, Р; Атанацковић Јеличић, Ј; Костреш, М | Now/Sada:Teaching by Design/Italy Now | 2011 | Факултет техничких наука, Универзитет у Новом Саду, 2011 | Српски/енглески језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни(пројектни)задатак | да | да | 15.00 |
Предметни пројекат | да | да | 50.00 |
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 30.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |