Program se primenjuje od 13.05.2024..
Osposobljavanje studenata da razumeju proces razvoja modernih računarskih igara i da budu u stanju da primene svoja znanja u oblasti visoko interaktivnih računarskih igara.
Stečena znanja i veštine koristi za razvoj računarskih igara, uključujući i ozbiljne igre, igre za razonodu, i simulacije.
Pojam video igre i industrije video igara. Dokumenti procesa razvoja računarske igre: koncept i predlog, dizajn i art, planovi projekta i testiranja. Razvoj priče igre i karaktera. Gejmplej: mehanizmi igre, pravila, uslovi pobede i poraza, izazovi i tok, balans, nagrade i kazne. Svet igre: prostor, nivoi i struktura. Korisnički interfejs. Audio. Uloge i odgovornosti članova razvojnog tima.
Predavanja, računarske vežbe i konsultacije. Tokom predavanja studenti u tri navrata prezentuju priču igre, gejmplej i svet igre. Na vežbama se koristi Juniti ili Anril pogon igre, prema sklonosti studenta kako bi implementirali računarsku igru prema projektantskim odlukama prikazanih na predavanjima. Uspešno rešene vežbe su uslov za izlazak na ispit. Ispit se polaže u pisanoj formi koja pokriva osnovne elemente dokumenta razvoja računarske igre. Osvojeni bodovi sa ispita, predavanja i obaveza sa vežbi se sabiraju formirajući konačnu ocenu.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |