Predmet: Digitalni marketing
(17 -
IM1815) Osnovne informacije
Matične organizacione jedinice predmeta
Program predmeta
Program se primenjuje od 01.10.2013.. Cilj predmeta predstavlja ovladavanje osnovnim znanjima razvoja, implementacije i kontrole implementacije strategije digitalnog marketinga za „B2B“ i „B2C“ modele poslovanja. Na osnovu usvojenih znanja studenti će ovladati upotrebom različitih digitalnih platformi i kanala. Studenti će steći sveobuhvatna znanja i iskustva o načinu razvoja integrisane strategije digitalnog marketinga, od njene formulacije do implementacije i kontrole. Studenti će steći: znanja o ulozi, značaju i mestu digitalnog marketinga u široj marketinškoj strategiji, razumevanje osnovnih digitalnih marketing kanala – online oglašavanja, digitalnog displeja, videa, mobilnih kanala, pretraživača i društvenih medija. Diplomirani inženjeri industrijskog inženjerstva i menadžmenta će naučiti da razvijaju, evaluiraju i sprovode sveobuhvatne strategije digitalnog marketinga i steći će kompetencije za merenje rezultata digitalnog marketinga i proračuna isplativosti i povraćaja investicija u aktivnosti digitalnog marketinga. Uvod u digitalni marketing; Analiza online okruženja; Strategija digitalnog marketinga; Uticaj digitalnih medija i tehnologije na marketing miks; Isporuka online iskustva za korisnike; Planiranje kampanje digitalnog marketinga; Marketing komunikacija putem digitalnih kanala; B2B i B2C digitalni marketing; Marketing analitika; Optimizacija za pretraživače; „Pay per Click“, „Digital Display“ reklamiranje; email marketing; Marketing na društvenim mrežama; Mobilni marketing; A/B testiranje. Nastava se odvija kroz predavanja, računarske vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse. Provera znanja se odvija putem testova znanja, seminarskog rada i usmenog ispita.
|