Program se primenjuje od 01.10.2007..
Osposobljavanje studenata za 3d modelovanje primenom CGI softvera sa fokusom na Autodesk 3ds Max.
Da stečena znanja primenjuju u daljem procesu obrazovanja kao i u budućem profesionalnom radu.
Uvod i definisanje pojma CGI tehnologija. Osnovni principi mesh modelovanja. Modelovanje iz splajna. Modifikatori za modelovanje. Osnove teksturisanja, materijala, svetla. Kreiranje rendera. Praktičan rad: 3D modelovanje, renderovanje i animaciju - 3Dstudio Max.
Predavanja u amfiteatru i vežbe u računarskoj laboratoriji. Konsultacije. Uslov za polaganje ispita je osvojenih bar 30% bodova predispitnih obaveza.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Sham Tickoo | Autodesk 3ds Max 2019: A Comprehensive Guide | 2018 | CADCIM Technologies | Engleski |
Ravi Conor, Elizabeth VT | 3ds Max 2018 - Getting Started with Modeling, Texturing, and Lighting | 2017 | CreateSpace Independent Publishing Platform | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Složeni oblici vežbi | da | da | 70.00 |
Praktični deo ispita - zadaci | ne | da | 30.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |