Програм се примењује од 01.10.2005..
Примена основних, теоријско методолошких, научно-стручних и стручно-апликативних знања и метода на решавању конкретних проблема у оквиру изабране области. У оквиру овог дела завршног рада студент изучава проблем, његову структуру и сложеност и на основу спроведених анализа изводи закључке о могућим начинима његовог решавања. Проучавајући литературу студент се упознаје са методама које су намењене за решавање сличних задатака и инжењерском праксом у њиховом решавању. Циљ активности студената у оквиру овог дела израде дипломског рада огледа се у стицању неопходних искустава кроз решавања комплексних проблема и задатака и препознавање могућности за примену претходно стечених знања у пракси.
Оспособљавање студената да самостално примењују претходно стечена знања из различитих области које су претходно изучавали, ради сагледавања структуре задатог проблема и његовој системкој анализи у циљу извођењу закључака о могућим правцима његовог решавања. Кроз самостално коричћење литературе, студенти проширују знања из изабране области и проучавају различитих метода и радове који се односе на сличну проблематику. На тај начин, код студената се развија способност да спроводе анализе и идентификују проблеме у оквиру задате теме. Практичном применом стечених знања из различих области код стуедената се развија способност да сагледају место и улогу инжењера у изабраној области, потребу за сарадњом са другим струкама и тимским радом.
Формира се појединачно у складу са потребама и облашћу која је обухваћена задатом темом завршног рада. Студент проучава стручну литературу, стручне и дипломске радове студената који се баве сличном тематиком, врши анализе у циљу изналажења решења конкретног задатка који је дефинисан задатком завршног рада.
Ментор завршног рада саставља задатак рада и доставља га студенту. Студент је обавезан да завршни рад изради у оквиру задате теме која је дефинисана задатком завршног рада. Током израде завршног рада, ментор може давати додатна упутства студенту, упућивати на одрећену литературу и додатно га усмеравати у циљу израде квалитетног завршног рада. У оквиру теоријског дела завршног рада студент обавља консултације са ментором, а по потреби и са другим наставницима који се баве проблематиком из области теме завршног рада. У оквиру задате теме, студент по потреби врши и одређена мерења, испитивања, бројања, анкете и друга истраживања, ако је то предвиђено задатком завршног рада.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
- | Актуелни часописи свих година издавања и одбрањени завршни радови из дате области | - | | |
Batty, M. | The New Science of Cities | 2013 | Тхе МИТ Пресс, Массацхусеттс | Енглески |
Роси, А. | Архитектура града | 2006 | Грађевинска књига, Београд | Српски језик |
Реба, Д. | Улични систем и урбана морфологија | 2016 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
Радовић, Р. | Форма града | 2005 | Орион арт, Београд | Српски језик |
Елин, Н. | Постмодерни урбанизам | 2002 | Орион арт, Београд | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Семинарски рад | да | да | 50.00 |
Усмени део испита | не | да | 50.00 |
Тренутно нема података о извођачима наставе!