Predmet: Poslovne strategije
(17 -
MBA304) Osnovne informacije
Program predmeta
Program se primenjuje od 01.10.2003.. Cilj predmeta je da obezbedi tehnike i alate koji će pomoći studentu da shvati kako može da kreira i održi prednost nad konkurentima i ostvari svoje strategijske ciljeve. Predmet obuhvata analizu misije i vizije, poslovnih politika, resursa firme i korporativne strategije. Predmet razvija kod studenata strategijski pristup razmišljanju u donošenju poslovnih odluka u preduzeću. Studenti će biti osposobljeni da koristeći metode, tehnike i alate i iskustvo, stečeno analizom slučajeva u toku nastave, kreiraju i implementiraju ili koriguju određene strategije u preduzeću. Uvod u strategijski menadžment; Koncepti, metode i tehnike strategijskog menadžmenta; Modeli i procesi strategijskog menadžmenta; Metodi i procesi transformacije organizacije - akvizicije, merdžeri, restruktuiranje, autsorsing, program kvaliteta, upravljanje znanjem - KM; Novi koncepti i pristupi strategijskom menadžmentu. Usmena predavanja i vežbe, konsultacije, stručne posete konkretnim preduzećima, izrada case-study i seminarskih radova.
|