Програм се примењује од 01.10.2005..
Стечена знања користи у стручним предметима и пракси, прави и решава математичке моделе из стручних предмета користећи пређено градиво из одабраних поглавља математике.
Студент је компентентан да у даљем образовању у стручним предметима прави и решава математичке моделе.
У зависности од опредељења, студент у договору са руководиоцем програма, бира неки од предложених модула: 1. Нумеричка математика. 2. Оптимизација. 3. Препознавање облика. 4. Парцијалне диференцијалне једначине. 5. Нелинеарне једначине. 6. Компјутерска геометрија. 7. Елементи функционалне анализе. 8. Комбинаторика. 9. Теорија графова. 10. Операциона истраживања-линеарно програмирање. 11. Вероватноћа. 12. Статистика. 13. Случајни процеси. 14.Векторска анализа. 15. Комплексна анализа. 16. Линеарна алгебра. 17. Диференцијалне и диференцне једначине. 18.Еуклидска и нееуклидска геометрија. 19. Фракциони рачун,диференцијалне једначине . 20.Операциона истраживања- редови чекања. 21. Логика у рачунарству. 22. Дискретна математика. 23. Логике вишег реда. 24. Теорија мобилних процеса. 25. Нумеричке методе линеарне алгебре. 26. Случајни скупови. 27.Економска и финансијска математика. 28. Групе и алгебре Ли. 29.Теорија аутомата и формалних језика. 30. Процесне алгебре. 31. Историја математике. Део наставе на предмету се одвија кроз самостални студијски истраживачки рад у области математике. Студијски истраживачки рад обухвата активно праћење примарних научних извора, организацију и извођење експеримената и статистичку обраду података, нумеричке симулације, евентуално писање рада из области математике.
Предавања:(Саветник са студентом бира један или више модула у зависности од обима модула). Консултације. Предавања се изводе комбиновано. Излагање теоретског дела пропраћено је одговарајућим примерима који доприносе разјашњењу теоретског дела градива. Поред предавања редовно се одржавају и консултације. Кроз студијски истраживачки рад студент, проучавајући научне часописе и осталу литературу самостално продубљује градиво са предавања. Уз рад са наставником студент се оспособљава за самостално писање научног рада.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Alexander Mood,... | Introduction to the theory of statistics | 2005 | McGraw Hill | Енглески |
Athanasios Papoulis | Probability, random variables and stochastic processes | 2002 | McGraw Hill | Енглески |
И. Ковачевић, Н. Ралевић | Функционална анализа | 2004 | ФТН (едиција техничке науке- уџбеници), Нови Сад | Српски језик |
Н.Ралевић,И.Ковачевић | Збирка решених задатака из Функционалне анализе | 2004 | ФТН (едиција техничке науке- уџбеници), Нови Сад | Српски језик |
М.Стојаковић | Случајни процеси | 1999 | ФТН, Нови Сад | Српски језик |
В.Јевремовић,Ј.Малишић | Статистичке методе у меторологији и инжењерству | 2002 | Савезни хидрометоролошки завод, Београд | Српски језик |
Zeidler E. | Nonlinear Functional Analysis and Aplications | 1985 | Springer-Verlag, New York-Berlin-Heidelberg-Tokyo | Енглески |
Злобец С., Петрић Ј | Нелинеарно програмирање | 1989 | Научна књига, Београд | Српски језик |
Dauxois, M. Peyrard | Physics of Solitons | 2006 | Cambridge University Press, Cambridge, New York | Енглески |
Saaty, T. L | Modern Nonlinear Equations | 1981 | Dover Publications, Inc., New York | Енглески |
Н. Ралевић, С.Медић | Математика 1 - други део | 2002 | ФТН, Нови Сад | Српски језик |
Heinz-Otto Peitgen, H. Juergens, D. Saupe | Chaos and Fractals | 2004 | Springer Verlag, New York | Енглески |
Милева Првановић | Основи геометрије | 1990 | Грађевинска књига, Београд | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Семинарски рад | да | да | 50.00 |
Усмени део испита | не | да | 50.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |
| | Студијски истраживачки рад |