Program se primenjuje od 01.10.2010..
Predmeti preduslovi
Osposobljavanje studenata da nauče mogućnosti primene kompjuterske animacije u različitim disciplinama. Neke od tih disciplina su: obrazovanje, umetnost, nauka, proizvodni procesi, graditeljstvo, biznis, kosmička istraživanja, zabava i mnoge druge.
Da stečena znanja primenjuju u daljem procesu obrazovanja kao i u budućem profesionalnom radu.
Uvod i definisanje uloge i značaja (potencijala) kompjuterske animacije u savremenom društvenom razvoju. Pregled razvoja i specifičnosti svake od integracija kompjuterske animacije u savremene delatnosti, od nauke, preko proizvodnje i politike do zabave, uz mnoštvo primera. Uloga, odnos i doprinos kompjuterske animacije implementaciji u različite delatnosti. Unapređenje društvene stvarnosti implementacijom kompjuterske animacije u procesu kreiranja i proizvodnje novih proizvoda, političkom odlučivanju, vizualizaciji podataka, naučnim, medicinskim, terapeutskim istraživanjima i praksi, savremenoj umetnosti i zabavi, i mnogim drugim primenjenim disciplinama. Budućnost sinteze različitih delatnosti na primeru implementacije kompjuterske animacije.
Predavanja i vežbe u računarskoj laboratoriji. Konsultacije.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Predrag Šiđanin | Primena inženjerske animacije - Skripta | 2010 | Fakultet tehničkih nauka | Srpski jezik |
Bonnie Blake | Adobe Premiere 6: virtualna škola (+CD) | 2009 | Mikro knjiga, Beograd | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Predmetni(projektni)zadatak | da | da | 15.00 |
Predmetni(projektni)zadatak | da | da | 15.00 |
Predmetni projekat | da | da | 30.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 30.00 |
Prisustvo na predavanjima | da | da | 5.00 |
Prisustvo na računarskim vežbama | da | da | 5.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |