Програм се примењује од 01.10.2005..
Предмети предуслови
Овладавање пројектовањем архитектура за дигиталну обраду сигнала, са акцентом на архитектуре процесора за дигиталну обраду сигнала и њихово програмирање.
Владање основним техникама пројектовање, и тестирање архитектура за дигиталну обраду сигнала (DSP-ова). Стечена знања су основа за праћење наставне на стручним предметима који следе.
Увод. Архитектура процесора за дигиталну обраду сигнала (Von Neuman-ова и Харвард архитектура, RISC и DSP, паралелно процесирање, проточна архитектура, DSP ресурси: ALU, меморија и спрежни систем, наменски DSP-ови: DSP-ови за обраду аудио сигнала, DSP-ови за обраду видео сигнала). VLSI технологија за DSP. Аритметика процесора за дигиталну обраду сигнала (формат података, начини представљања бројева, основне операције ADD, MUL и MAC, специфичне операције: комплексна аритметика, цордиц, конволуција и векторска аритметика). DSP програмирање (рад у реалном времену, програмски језици: C и асемблер, алати: преводилац, симулатор и дибагер, тестирање).
Предавања. Туторијали. Аудиторне вежбе. Рачунарске вежбе. Консултације.
Настава се изводи као блок настава из два дела. У првом делу блок наставе студенти слушају предавања из теорије у преподневном термину. У поподневном термину се изводе рачунарске вежбе. У другом делу блок наставе, студент израђује свој испитни рад.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
В. Ковачевић, М. Темеринац, М. Поповић, Н. Теслић | Архитектуре и алгоритми DSP-а I | 2004 | ФТН | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 30.00 |
Колоквијум | да | не | 40.00 |
Теоријски део испита | не | да | 30.00 |
Практични део испита - задаци | не | да | 40.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
 | | Предавања |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Рачунарске вежбе |
 | | Рачунарске вежбе |
 | | Рачунарске вежбе |
 | | Рачунарске вежбе |