Program se primenjuje od 01.10.2007..
Ovladavanje objektno orijentisanim tehnologijama.
Student stiče osnovno znanje iz teorije, modeliranja i implemetacije objektno orijentisanog programiranja.
Sadržaj predavanja:
• Uvod u objektno-orijentisano (OO) softversko inženjerstvo, OO paradigma,
• Osnovni koncepti: objekti, klase, veze i poruke,
• Osnovne osobine: Identitet objekta, Nasleđivanje osobina, klasa i interfejsa, Skrivanje implementacije, polimorfizam i perzistencija,
• OO model podataka,
• Osnovni koncepti objedinjenog jezika modeliranja (UML),
• OO model sistema – model strukture i model ponašanja,
• Osnove metodološkog pristupa razvoju OO softverskih proizvoda – Objedinjeni proces,
• Osnovni koncepti i sintaksa jednog odabranog OO jezika,
• Tehnike OO programiranja
Sadržaj vežbi:
Praktična primena, na predavanjima, prikazanih koncepata
Predavanja; računarske vežbe; konsultacije; samostalna izrada obaveznih zadataka.
Predispitne obaveze:
realizacija obaveznih zadataka u toku izvođenja nastave.
Provera znanja – vođena i samostalna izrada obaveznih zadataka; kolokvijum – u pismenim obliku; završni ispit – u usmenom obliku
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Bruegge B, Dutoit A | Object-Oriented Software Engineering | 2004 | Pearson Education Interantional | Engleski |
Booch G, Jacobson I, Rumbaugh J, Rumbaugh J | THE UNIFIED MODELING LANGUAGE USER GUIDE | 1998 | Addison- Wesley | Engleski |
Eckel B | THINKING IN JAVA, Second Edition | 2000 | Prentice Hall | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Kolokvijum | ne | ne | 20.00 |
Odbrana projekta | da | da | 50.00 |
Usmeni deo ispita | ne | da | 50.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
 | | Predavanja |
 | | Računarske vežbe |