Предмет: Индустријски Маркетинг
(12 -
IM1015) Основне информације
Матичне организационе јединице предмета
Програм предмета
Програм се примењује од 01.10.2013.. Усвајање основних знања о парадигмама, методама, техникама, стратегијама рада у оквиру маркетинг функције са акцентом на специфичности индустијског маркетинга и развијање способности креирања флексибилних начина реаговања на променљиве услове пословања. Изградња инжењера са "осећајем" за тржиште и способношћу сагледавања савременог пословног окружења са аспекта маркетинг функције предузећа у свој његовој комплексности. 1. Појмовно одређење маркетинг функције; 2. Специфичности и разлике индустијског маркетинга и маркетинга финалне потрошње; 3. B2B маркетинг микс (4P vs 4C, 6P, 7P); 4. B2B промотивни микс, креирање промотивне поруке, 5М; 5. Анализе: PEST, SWOT и BCG матрица; 6. Животни циклус индустријских производа; 7. Индустијски маркетинг и конфликти; 8. Специфичности B2B конкуренције; 9. Стратегије производа у индустијском маркетингу, 10. Ansoff-ova matrica, 11. Strategija segmentacije, diferenciranja i pozicioniranja, 12. Marketing strategije životnog ciklusa industrijskih proizvoda; Trendovi razvoja industrijskog marketinga. Настава се изводи путем предавања и аудиторних вежби. На предавањима се излажу теоретске основе и принципи маркетинга, предавања су додатно пропраћена карактеристичним студијама случаја. На аудиторним вежбама се детаљније разрађују теоријске поставке дефинисане на предавањима путем практичних примера у интеракцији са студентима.
|