Програм се примењује од 01.10.2007..
Предмети предуслови
Предмет се надовезује на градиво обрађено у курсу Принципи дигиталних комуникација (СК300) и има за циљ продубљивање знања из ове области покривањем разних техника преноса дигиталних сигнала које се користе у модерним комуникационим системима.
По успешно завршеном курсу студенти ће: 1.) Имати свеобухватан преглед модерних техника преноса дигиталних сигнала, 2.) Бити у стању да одреде/процене перформансе датог система за пренос дигиталних сигнала и упореде различита предложена решења по њиховим перформансама.
Основни типови модулација (амплитудска, фазна, фреквенцијска) и њихове перформансе (вероватноћа грешке, спектрална ефикасност). OFDM. Пренос сигнала у проширеном спектру – директна секвенца, фреквенцијско скакање. Вишеантенски системи – MIMO канали.
Предавања, аудиторне вежбе, консултације.
Студент може полагати само одређени део градива који је јединствена целина (област) у оквиру силабуса предмета. Овај облик полагања није обавезан и декларисан је као Завршни испит I deo.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Лукатела, Г., и др. | Дигиталне телекомуникације | 1984 | Грађевинска књига, Београд | Српски језик |
Стојановић, И. С. | Основи телекомуникација | 1977 | Грађевинска књига, Београд | Српски језик |
B. Sklar | Digital Communications | 1988 | Prentice Hall, New Jersey | Енглески |
Милошевић, В., и др. | Дигиталне телекомуникације, скрипта | 2005 | WUS Austria и Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
J. G. Proakis, M. Salehi | Digital Communications (5th ed) | 2008 | McGraw Hill | Енглески |
U. Madhow | Fundamentals of Digital Communication | 2008 | Cambridge University Press | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 30.00 |
Завршни испит - I део | не | не | 35.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 70.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |