Програм се примењује од 01.10.2011..
Стицање напредних академских знања о квалитативним, полуквантитативним и квантитативним методама за анализу рузика и оспособљавање студената за примену ових метода.
Студенти поседују напредна академска знања о квалитативним, полу-квантитативним и квантитативним методама анализе ризика. Способни су за решавање проблема различитих нивоа сложености како самостално, тако и у комуникацији и интеракцији са другима. Предузимљиви су и могу водити пројекте различите сложености поштујући етичке стандарде своје професије. Имају позитиван однос према целоживотном учењу и личном и професионалном развоју.
Номенклатура ризика. Компоненте функције ризика. Индикатори и индекси. Квантитативне и квалитативне методе процене. Методе за прорачун параметара хазарда. Модели за процену рањивости. Процена изложености, жилавости, издржљивости. Методе за процену штете. Веза између неодређености и ризика. Људски фактор и ризици. Објективност у процени ризика. Субјективност у процени ризика. Анализа ризика и друштво.
Предавања, вежбе, консултације. Теоријски део градива се излаже на предавањима кроз презентације појединих тематских јединица, праћен одговарајућим примерима из праксе ради лакшег сагледавања и разумевања. На вежбама се градиво обрађује кроз решавање практичних проблема уз активно учешће студената. Поред предавања и вежби, редовно се одржавају консултације како би се студентима дали одговори на додатна питања везана за градиво.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Proske, D. | Catalogue of Risks Natural, Technical, Social and Health Risks | 2008 | Springer, Berlin | Енглески |
Вујовић, Р. | Управљање ризицима и осигурање | 2009 | Универзитет Сингидунум | Српски језик |
Ang, A.H. and W.H. Tang | Probability Concepts in Engineering: Emphasis on Applications to Civil and Environmental Engineering | 2006 | John Wiley & Sons | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 70.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Аудиторне вежбе |