Предмет: Дигитални дизајн у архитектури и урбанизму
(17 -
AD0001) Основне информације
Програм предмета
Програм се примењује од 08.10.2012.. Овладавање основним софтверским алатима и програмерским вештинама у функцији решавања различитих проблема примењених у архитектури и урбанизму. Да стечена знања примењују у даљем процесу образовања као и у будућем професионалном раду. Увод и дефинисање појма дигиталног дизајна у архитектури и урбанизму. Историја и теорија примене рачунарских алгоритама и програмирања у визуелним уметностима, архитектури и урбанизму. Примери примене дигиталног дизајна у архитектури. Параметарски, генеративни, интерактивни и дизајн базиран на анализама перформанси. Решавање архитектонско-геометријских проблема и просторних инсталација писањем скриптова у програмском језику Процессинг или применом софтверских алата који подржавају параматерски и генеративни дизајн ( Рхино/Грассхоппер). Предавања у амфитеатру или рачунарској лабораторији, вежбе у рачунарској лабораторији. Током вежби студент је обавезан да уради практично оријентисане задатке. Провера знања се одвија кроз испит, где је студент дужан да уради и практично примени један од задатих проблема. Испитни задатак може бити повезан са задатком из предмета из изборне позиције 3.
|