Program se primenjuje od 30.10.2012..
Upoznavanje studenata sa životnim ciklusom softverskog proizvoda i različitim metodologijama, standardima i alatima koji podržavaju životni ciklus softverskog proizvoda u celini ili u nekoj od njegovih faza
Nakon uspešno završenog kursa student je upoznat sa različitim metodologijama za razvoj softvera, kao i standardima i alatima koji ih podržavaju. Po završetku kursa, student je sposoban da odabere i aktivno primeni optimalnu metodologiju i alate za konkretni softverski projekat, kao da obrazloži svoj izbor.
Životni ciklus softverskog proizvoda; faze životnog ciklusa; značaj primene metodologija za razvoj softvera; istorijat razvoja metodologija; modeli razvoja softvera; modeli bazirani na vodopadu; iterativni i inkrementalni modeli; Bemov spiralni model; modeli bazirani na prototipovima; agilne metodologije (SCRUM, ekstremno programiranje, Feature Driven Development - FDD , Dynamic Systems Development Method – DSDM, Kristal, Adaptivni razvoj softvera - ASD); automatizovan razvoj softvera; savremeni alati za planiranje, projektovanje, konstrukciju i dokumentovanje; alati za podršku timskog rada i praćenja napretka projekta.
Predavanja, računarske vežbe i konsultacije. Praktični deo projekta se radi timski, u okviru projekta koji treba da ilustruje korišćenje izabrane metodologije i alata. Ispit je usmeni. Ocena ispita se formira na osnovu uspeha projekta i usmenog ispita.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
B. Boehm, R. Turner | Balancing Agility And Discipline | 2009 | Pearson Education, Inc. | Engleski |
Kassem A. Saleh | Software Engineering | 2009 | J. Ross Publishing | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Odbrana projekta | da | da | 50.00 |
Usmeni deo ispita | ne | da | 50.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Predavanja |
| | Računarske vežbe |
| | Računarske vežbe |