Програм се примењује од 01.01.2009..
Циљеви предмета су следећи:
- усвајање основних знања о маркетинг парадигмама и стратегијама;
- развијања способности креирања флексибилних начина реаговања на комплексне промене у окружењу а све у функцији ефективнијег и ефикаснијег регионалног развоја.
Оспособљеност студената за јасно сагледавање значаја маркетинг концепта за развој локалне средине и региона, разумевање значаја комуникационих вештина (ПР-а, лобирања) за креирање (пред)услова за развој региона, као и разумевање културног обрасца за креирање маркетинг стратегија за унапређивање регионалног развоја.
- Спрега маркетинг концепта и (регионалног) развоја;
- интерни и екстерни маркетинг у функцији регионалног развоја;
- бренд као одредница (регионалног) развоја; BEST и RACE модел комуницирања у функцији развоја;
- SOSTAC модел као основа структуирања плана маркетиншких комуникација и комуникације у односима с јавношћу;
- лобирање у функцији регионалног развоја;
- реактивне и проактивне стратегије у функцији регионалног развоја;
- маркетинг стратегија као спрега културног обрасца, социјалног капитала и имиџа региона;
- етноцентричне и полицентричне понашајне склоности и регионални развој.
- Предавања уз интерактивно учешће студената;
- демонстративни метод;
- студије случаја.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Grant J. T. | The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets & Defy conventions | 2000 | John Willey & Sons ltd., New York | Енглески |
Hollensen S. | Marketing Management: A Relationship Approach, 1st Edition | 2003 | Financial Times/Prentice Hall, New Jersey | Енглески |
Van den Bergh J. | Marketing Communications - a European Perspective, 3rd European Edition | 2007 | Prentice Hall, New Jersey | Енглески |
Wilson A. | Marketing Research: An Integrated Approach, 2nd Edition | 2006 | Financial Times/Prentice Hall, New Jersey | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Домаћи задатак | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 40.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
Усмени део испита | не | да | 30.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |