Информатор о раду Студентске службе


16.04.2014. - 12:33 
Студентска служба

Студентска служба са својих двадесетак запослених у новом реновираном простору на приземљу наставног блока задужена је за континуирано праћење активности студената током студија а понекад и после.

У шалтер сали постоји дванаест одвојених шалтера где су референти на располагању студентима према студијским програмима. Поред ових, у холу Факултета налази се заједнички шалтер који ради цео дан и где се студенти у сваком тренутку могу обратити за разне информације, потврде, уверења.

Студије су одвојене према нивоима студија, тако да су посебно организовани референти на првом и другом а посебно на трећем нивоу студија.

Студентска служба је на располагању у сваком тренутку и труди се да сведе на минимум време које је потребно студенту за административне послове. У тој намери је уведен студентски wеб сервис.

Студентски wеб сервис

Пријава испита путем студентског wеб сервиса почела је школске 2005/06. године на ФТН. Од тада су студенти у могућности да од куће или са било којег другог места пријављују испите. Није потребно долазити на шалтер студентске службе, нити стајати у редовима, битно је да студент има довољно финансијских средстава на својој финансијској картици.

Да би студент могао да користи свој wеб сервис мора имати уписану школску годину. Студент приликом уписа на ФТН отвара свој wеб налог,  добија своју идентификацију, коју користи са својом лозинком и добија свој лични позив на број на који уплаћује финансијска средства.

Испит се може пријавити и одјавити најкасније до два радна дана пре испита. По окончању пријаве испита спискови са пријављеним студентима достављају се електронским путем предметним наставницима, који на исти начин враћају попуњене спискове.

Увођењем студентског wеб сервиса на ФТН омогућена је и електронска овера семестра, као и увид студента у положене и неположене испите и увид у финансијску картицу.

Студенти уписани у прву годину студија сами попуњавају своје матичне податке и податке о родитељима тзв ШВ 20 образац, који потом Факултет прослеђује у Покрајински завод за статистику. Приликом уписа студенти добијају потврду са бројем индекса и упутством за коришћење wеб сервиса.

Студенти старијих година студија су дужни да са времена на време ажурирају своје матичне податке.