Програм се примењује од 01.10.2005..
Даље усавршавање знања енглеског језика кроз проширивање стеченог вокабулара и усвајање сложенијих реченичних конструкција примерених сврси и ситуацији у којој се језик користи. Проширивање фонда речи терминима који нису везани само за непосредно окружење. Развијање способности прецизнијег и јаснијег изражавања сопствених мисли и осецања.
Студенти су способни да користе језичка знања и вештине у разлицитим животним ситуацијама користећи одговарајући вокабулар и реченичне конструкције. Студенти су способни да у зависности од ситуације донекле прилагоде стил и регистар изражавања. Могу да читају слозеније текстове и репродукују и коментаришу идеје које су у њима изнесене.
Вокабулар који се не односи само на непосредно окружење него укључује и већи број апстрактих термина. Обрада текстова из различитих извора писаних различитим стилом и регистром. Творба речи везана за творбу апстрактних именица, изражавање вршиоца радње, грађење прилога, употреба негативних префикса итд. Употреба пасива. Употреба кондиционалних реченица (први, други и трећи кондиционал). Систематизација употребе глаголских времена.
Акценат је на активности студената у току часа, њиховој интеракцији са наставником и међу собом. Користи се комуникатвни приступ у настави страних језика.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Soars, L., Soars, J. | New Headway Intermediate | 2003 | Oxford University Press, Oxford | Енглески |
Eastwood, J. | Oxford Practice Grammar - Intermediate | 2006 | Oxford University Press, Oxford | Енглески |
Grupa autora | Oxford English - Serbian Student Dictionary | 2006 | Oxford University Press, Oxford | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Тест | да | да | 10.00 |
Тест | да | да | 10.00 |
Тест | да | да | 10.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 65.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |