Предмет: Индустријски маркетинг
(17 -
IM1015) Основне информације
Матичне организационе јединице предмета
Програм предмета
Програм се примењује од 01.10.2013.. Циљ предмета представља овладавање основним знањима из области маркетинга у инжењерском окружењу, које омогућавају студентима да самостално изведу анализу тржишта и осмисле креативна маркетиншка решења. У оквиру овог предмета, дипломирани инжењер менаџмента стећи ће компетенције за управљање и унапређење пословних процеса у оквиру маркетинг функција. Студенти ће бити оспособљени за организацију и унапређење пословних процеса у изазовном инжењерском окружењу, узимајући у обзир потребе тржишта и владајуће трендове. Дипломирани инжењер менаџмента стиче компетенције за развој маркетиншких активности, управљање комуникационим процесима и креирање креативних решења у подручју инжењерства. Холистички приступ маркетингу; Маркетинг односа; Специфичности маркетинг функције у инжењерству; Анализа маркетиншког окружења (PEST и SWOT), Сегментација и таргетирање тржишта, Маркетиншка истраживања - стратегије конкуренције; Маркетинг микс (4P vs 4C, 6P, 7P); Управљање производним портфолијом (BCG матрица); Улога маркетинга у развоју производа - животни циклус производа; Улога маркетинга у креирању дистрибутивне и ценовне стратегије; Маркетинг комуникације и промотивне стратегије; Корпоративна друштвена одговорност и значај еко-маркетинга; Стратегије позиционирања и изградње бренда. Настава на предмету обухвата предавања и аудиторне вежбе. У оквиру предавања, студенти се упознају са теоријским основама и принципима индустријског маркетинга. На аудиторним вежбама се подстиче рад у групама, решавање практичних примера и студија случаја, при чему се посебан акценат ставља на интерактиван рад са студентима и подстицање проналажења индивидуалних и тимских креативних решења.
|