Програм се примењује од 01.10.2010..
Предмети предуслови
Стицање основних знања из видео игара, начина на који се видео у њима синтетише преко анимације и упознавање са карактеристичним софтверским алатима за продукцију и потребном хардверском подршком.
Познавање основних карактеристика видео игара и начина на који се оне праве.
3Д моделовање људи, сцена у простору и деформације на основу видео снимака из релног света преко камере; Тачке, полигони и сенке везане за објекте у видео играма; Текстуре у видео играма и њихово моделовање; Екстракција покрета објеката у стварном свету на бази система више покретних камера; Вештачка синтеза покрета и спајање кључних фрејмова видеа у анимацији; Отклањање унесених дигиталних сметњи и спајање кључних фрејмова; Интеракција објеката у видео игри и њихова узајамна деформација; Интерактивне анимације у видео играма; Програмабилне машине стања у видео играма; Софтвер за продукцију видео игара; Хардвер који подржава рад видео игара.
Предавања и рачунарске вежбе. Консултације.
Рачунарске вежбе су базиране на савладавању и разумевању основних приступа обраде видео сигнала у видео играма и анимацијама везаним за њих. Упознавање са DirectX и OpenGL-ом.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Владимир Злоколица | Напредне приказне технологије - Скрипта | 2010 | Факултет Техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
W. Muehl, J. Novak | Game Development Essentials: Game Simulation Development | 2007 | Thomson Delmar Learning, NY, USA | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 30.00 |
Предметни пројекат | да | да | 30.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 30.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Присуство на рачунарским вежбама | да | да | 5.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |
| | Рачунарске вежбе |