Програм се примењује од 02.11.2009..
Циљ предмета је да, код студената различитог предходног образовања, постави основе за практичну примену алата и техника савременог менаџмента. Кроз презентацију поглавља која описују пословно окружење и процесе у електронском пословању, комуникационе вештине и трендове у развоју људских ресурса, контролинга и оперативне ревизије која даје реалну слику стања ефеката пословања, инструмената осигурања и смањења ризика, менаџмета медија, затим трендова у финансијском менаџменту и образовању формирају се осњове за рад у сложеном пословном окружењу времена у коме живимо.
Студенти ће бити оспособљени за детаљно усвајање алата за вођење пословних процеса, у реалном окружењу, које ће добити на предметима усмравајући се у жељеним областима. Студенти добијају потребна знања из различитих области пословања, чиме стичу потребну ширину и способност да виде "велику слику" стања у коме се налази предметно предузеће.
Струкуром предмета биће обухваћена одабрана поглавља из развоја људских ресурса и комуникација, електронског пословања, контролинга и оперативне ревизије, осигурања и ризика, финансијског менаџмента и менаџмента медија, затим трендова у образовању и пословним интеграцијама, меменаџмента у здравству. Свака од наведених области биће обрађена кроз примере савременог пословања и најновија достигнућа у предметним областима.
Настава се изводи у комбинацији предавања и аудиторних вежби. Основне методе у преносу знања су студије случаја, анализа реалних ситуација и симулација догађаја у реалном окружењу. Савремени практични примери одабрани су на начин да прикажу све карактеристике области у којима се студенти усавршавају.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Група аутора | Одабрана поглавља у примењеном менаџменту | 2010 | Факултет техничких наука | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
Усмени део испита | не | да | 70.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Аудиторне вежбе |