Предмет: Историја дигиталне анимације
(17 -
RG002) Основне информације
Матичне организационе јединице предмета
Програм предмета
Програм се примењује од 14.07.2017.. Циљ предмета је упознавање са одабраним примерима из историје дигиталне анимације и компјутерске визуализације, са циљем бољег разумевања парадигме савремене дигиталне анимације, историје утицаја уметничких и инжењерских идеја и рефлексија дигиталне анимације на масовну културу.
Стварање основе за квалитетнији приступ компјутерској анимацији. Примена знања у даљем образовању као и у будућем професионалном раду.
Предмет прати историју дигиталне анимације од својих експерименталних почетака до њеног сазревања у савремену дигиталну продукцију. Посебан фокус је на историји 3д анимације кроз одабране примере који су саставни део масовне културе, а обухватају области анимираног филма, визуелних ефеката у играним филмовима, архитектонских и инжењерских визуелизација и других анимираних садржаја.
Предавања. Консултације. Оцена испита се формира на основу похађања предавања и оцењивању теоретских писаних радова изведених током семестра.
|