Програм се примењује од 14.08.2017..
Предмети предуслови
Овладавање студената теоријским и практичним основама генерисања слике намењених за текстурисање 3Д модела.
Стечена знања се могу искористити у решавању конкретних инжењерских проблема приликом креирања реалистичних 3Д сцена и специјалних ефеката, а такође представљају и добру основу за неке од наредних стручних предмета.
Концепти, циљеви, приступи и окружења у области примене процедуралног генерисања текстуре. Модерна радна окружења и библиотеке за израду процедуралних слика. Основни алгоритми који се употребљавају приликом генерисања текстура за симулације. Математички модели и параметарска идентификација шаблона који се генеришу.
Аудиторна предавања и рачунарске вежбе. Оцена се формира на основу посећености предавања и вежби, резултата остварених у оквиру два предметна пројекта, и завршног испита.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Лидија Крстановић, Бојан Бањац | Скрипте са предавања | 2017 | | Српски језик |
David S. Ebert, F. Kenton Musgrave, Darwyn Peachey, Ken Perlin, and Steven Worley | Texturing & Modeling: A Procedural Approach | 2003 | University of California, Berkeley | Енглески |
Luke Ahearn | 3D Game Textures: Create Professional Game Art Using Photoshop | 2009 | Elsevier | Енглески |
Michal Haindl, Jiˇrí Filip | Visual Texture : Accurate Material Appearance, Measurement, Representation and Modeling | 2013 | Springer | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни пројекат | да | да | 30.00 |
Предметни пројекат | да | да | 30.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 30.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Присуство на рачунарским вежбама | да | да | 5.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Рачунарске вежбе |