Предмет: Пословне комуникације
(17 -
MBA308) Основне информације
Програм предмета
Програм се примењује од 01.10.2003.. Упознавање полазника са основама примењене психологије комуникција потребне за успешно пословање у модерном свету. Основни концепти изучавања «комуникологије» ће се приказивати на примерима пословних ситуација. Учесници ће моћи да створе комуниколошки референтни оквир из кога је могуће решавати настале комуниколошке проблеме. Стећи ће и преглед постојећих тема за истраживање и праксу, и по потреби, знати где да траже додатна искуства и информације за даљу специјализацију. Полазници ће бити способни да на терену препознају комуниколошке проблеме, креирају оптималну стратегију за решавање проблема и примене неке од научених техника. Биће оспособљени за даље трагање за релевантним информацијама али и довољно обучени да крену у примену наученог на курсу. Увођене у основне проблеме људске комуникације: упознавање са типовима и структуром комуникације; вербалном и невербалном комуникацијом; емоционалном писменошћу; неуролингвистичким програмирањем НЛП; основним постулатима трансакционе анализе; комуникација са тешким клијентима; управљањем састанком; вештинама ефикасног комуницирања; јавног наступа и пословног бон тона. Класична предавања са вежбама у великој групи, малим групама и у дијадама.
|