Програм се примењује од 12.02.2007..
Циљ предмета је да студенте оспособи за пројектовање и симулацију једноставних дигиталних електронских система и функционалних јединица микропроцесора и разумевање структуре, принципа рада, спецификације и пројектовања једноставних микрорачунарских система.
Студент који успешно заврши овај предмет биће у стању да:
- пројектује и симулира једноставне комбинационе и секвенцијалне мреже
- пројектује, напише изворни програм, тестира и изврши програм у симболичком машинском језику на задатом микрорачунарском систему
- пројектује структуру једноставног микрорачунарског система на основу задате спецификације
- састави спецификацију персоналног рачунара на основу задате апликације
Булова алгебра. Бројевни системи. Логичка кола. Стандардне комбинационе логичке мреже: компаратор, мултиплексер, демултиплексер, кодер, декодер, сабирач. Стандардне секвенцијалне логичке мреже: флип-флопови, меморије, бројачи, регистри. Сложени дигитални системи. Структура једноставних микропроцесора и микрорачунара. Програмирање у симболичком машинском језику.
Предавања; Аудиторне вежбе; Рачунарске вежбе; Лабораторијске вежбе; Консултације.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
В. Малбаша | Увод у дигиталну и микрорачунарску електронику | 2005 | Прва верзија рукописа скрипте | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Одбрањене лабораторијске вежбе | да | да | 40.00 |
Завршни испит - I део | не | да | 25.00 |
Завршни испит - II део | не | да | 25.00 |
Присуство на лабораторијским вежбама | да | да | 5.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Аудиторне вежбе |
 | | Лабораторијске вежбе |
 | | Лабораторијске вежбе |