Предмет: Скрипт језици за рачунарску анимацију
(17 -
RG022) Основне информације
Матичне организационе јединице предмета
Програм предмета
Програм се примењује од 08.03.2019.. Оспособљавање студената за овладавање декларативним програмским техникама програмирања компоненти анимације, како забавног, тако и инжењерског типа. Овладавање основа скриптовања помоћу комерцијаних погона рачунарских игара (Unreal engine, Unity). Такође, студент спознаје рад софтверског система за производњу анинимације и како развити рачунарску игру. Програмске апстракције анимације у светлу објеката, атрибута и метода. Технике спецификовања времена, догађаја и алгоритама. Методе декларативног спецификовања објеката и карактера. Визуелно програмирање засновано на чворовима (node-based). Технике визуелног програмирања: објеката сцене и карактера и камера, спецификовање понашања карактера/објеката активног и пасивног типа, интеракција са корисником анимације, визуелизација атрибута анимације. Предавања; лабораторијске вежбе; консултације.
|