Програм се примењује од 16.08.2017..
Предмети предуслови
Циљ предмета је да студенте оспособи за процес пројектовања, симулацију и реализацију напредних електронских система, и да науче карактеристике специјализованих електронских кола.
Студент који успешно заврши овај предмет стиче знања да: - Пројектује нискошумне прецизне појачаваче. - Пројектује кола са А/Д конверторима високе резолуције -Пројектује уређаје код којих је минимизован утицај спољашнег шума - Пројектује електронске систем са комбинованим аналогним и дигиталним блоковима - Пројектује високострујна прекидачка кола. - Пројектује кола мале потрошње
Унутрашњи извори шума (термички шум, схот шум, флицкер шум, бурст шум, интермодулациони шум). Прорачун, мерење и минимизација унутрашњег шума. Преглед савремених пасивних и активних дискретних компоненти . Нискошумни прецизни појачивачи. А/Д конвертори високе резолуције. Карактеристике које утичу на прецизност А/Д конвертора. Екстерни извори шума (преслушавање, цоуплинг, јиттер). Методе за смањење екстерног шума- оптимално пројектовање шеме, пцб дизајн, каблирање и оклопљавање. Спрецифичности система са аналогним и дигиталним блоковима. Енергетска кола : проблеми при пројектовању високострујни прекидачких кола. Прекидачка напајања- минимизација сметњи, ефикасност. Специфичности дизајна дигиталних електронских кола. -Дизајн електронских кола на високим фреквенцијама (импедансе водова, трансмисионе линије, терминација водова...). Специфичности при пројектовању лоw-поwер система
Предавања. Аудиторне и лабораторијске вежбе. Консултације.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Johnson, H., Graham, M. | High-Speed Digital Design : A Handbook of Black Magic | 1993 | Prentice Hall, New Jersey | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Одбрањене лабораторијске вежбе | да | да | 20.00 |
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 70.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |
| | Лабораторијске вежбе |