Program se primenjuje od 10.09.2007..
Osposobljavanje studenata za sticanje stručnih znanja i primenu u daljem stručnom usavršavanju.
Stečena znanja se koriste u stručnim predmetima.
Uvodno predavanje. Razvoj puteva i putnog saobraćaja. Istorijski razvoj. Klasifikacija puteva. Ekploatacioni pokazatelji u projektovanju i eksploataciji puteva. Vozač-vozilo-okolina. Poprečni profil puta. Elementi projektne geometrije. Situacioni i nivelacioni plan. Trasiranje i oblikovanje puta. Metodologija projektovanja puteva. Gradske saobraćajnice. Tlo i putno građevinski materijali. Građenje i kvalitet. Kolovozne konstrukcije puteva i aerodroma.Održavanje i upravaljanje putevima. Osnove železnica.
Predavanja. Auditorne, računske i grafičke vežbe. Konsultacije.
Kontinuirano praćenje i vrednovanje studenata.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Katanić J., Maletin M. Anđus V. | Projektovanje puteva | 1989 | Građevinska knjiga, Beograd | Srpski jezik |
Uzelac, Đ. | Putevi i gradske saobraćajnice | 2015 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
Maletin, M. | Planiranje i projektovanje saobraćajnica u gradovima | 2005 | Orion art, Beograd | Srpski jezik |
Radojković Z. | Sistemi upravljanja kolovozima | 1989 | Građevinska knjiga, Beograd, | Srpski jezik |
Uzelac, Đ. | Kolovozne konstrukcije | 2015 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
Branko Mazić, Ivan F.Lovrić | Ceste | 2010 | Univerzitet Sarajevo | Srpski jezik |
Mehmed Bublin | Funkcionalna karakteristika saobraćajnica | 2012 | Građevinski fakultet Sarajevo | Srpski jezik |
D. Plamenac V. Jovičić | Saobraćajnice 1 - sa rešenim primerima | 2008 | | Srpski jezik |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Prisustvo na vežbama | da | da | 5.00 |
Grafički rad | da | da | 20.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 20.00 |
Prisustvo na predavanjima | da | da | 5.00 |
Usmeni deo ispita | ne | da | 50.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
| | Predavanja |
| | Auditorne vežbe |
| | Auditorne vežbe |