Факултет техничких наука и компанија HEINEKEN Србија позивају студенте на едукативни панел на тему одговорне конзумације у оквиру кампање „КАД ИДЕ ТУРА, НЕ ИДЕ ГАС“ која се реализује у партнерству са Ауто-мото савезом Србије.
Панел ће се одржати у петак, 10. маја 2024. године у Свечаној сали ФТН-а од 11 до 12:30 часова.
Циљ кампање „КАД ИДЕ ТУРА, НЕ ИДЕ ГАС“ је ширење свести о важности одговорне конзумације алкохола, као и едукација младих да никада не управљају возилом уколико су претходно конзумирали алкохол.
Кампања ће се ове године реализовати и кроз предавања на факултетима на којима ће представници компаније HEINEKEN Србија указати на значај одговорне конзумације. Модераторка панела је глумица Драгана Мићаловић, а међу учесницима је и Младен Алвировић, уредник и водитељ ТВ емисије „САТ“ и представник АМСС-а. Током панела, студенти ће имати прилику да учествују у едукативном квизу у којем су награде 5x2 карте за овогодишњи музички фестивал „ЕXИТ“.
Компанија HEINEKEN Србија континуирано спроводи активности од друштвеног значаја које имају за циљ подизање свести о одговорној конзумацији и одговорном понашању у саобраћају. Кампању „КАД ИДЕ ТУРА, НЕ ИДЕ ГАС“ HEINEKEN Србија успешно реализује већ три године у оквиру које едукује све возаче, укључујући и тек стасале или оне који ће то постати, о важности одговорне конзумације.