Карл Ројл, професор Универзитета Вулверхемптон и изузетан међународни стручњак у области иновативног приступа учењу и развоју креативности учесника у образовном процесу одржаће радионицу и предавање као гост Клуба професора емеритуса Универзитета у Новом Саду 6. и 7. фебруара 2019. године.
У Ректорату Универзитета у Новом Саду биће одржана интерактивна и практично оријентисана радионица о агилности за учење, под називом „Agile for Education – Using agile work practices in education to develop problem based and design led approaches to learning“, чији ће модератор бити проф. Карл Ројл.
Радионица ће бити одржана у среду, 6. фебруара 2019. године, с почетком у 11 часова, у мултимедијалној сали на другом спрату зграде Ректората.Скуп је отворен за јавност. Због ограниченог броја места, потребно је да се заинтересовани за радионицу пријаве за учешће слањем мејла на адресу miloradov@uns.ac.rs.
Предавање проф. Карла Ројла о новим приступима учењу и припреми курикулума у пост-дигиталном свету, под називом „Learning to be Human – Education in the Post Digital World“
ће бити одржано у четвртак, 7. фебруара 2019. године, с почетком у 12 часова, у амфитеатру Ректората Универзитета у Новом Саду.Модератори предавања ће бити академик професор емеритус др Теодор Атанацковић, проф. емеритус др Радмила Маринковић-Недучин, проф. емеритус др Мирјана Војиновић Милорадов и проф. др Сања Подунавац-Кузмановић, проректор за наставу Универзитета у Новом Саду. Скуп се организује у оквиру пројекта „Развој савремених курикулума у високом образовању“ који је подржао Покрајински секретаријат за високо образовање и научноистраживачку делатност.
Апстракт
У области образовања већ се превазилази савремени дигитални циклус заснован на свеприсутним информационим технологијама, уз потребу успостављања широког дијалога о новим приступима учењу и стицању потребних вештина у пост-дигиталној ери. На основу полазне дефиниције контекста пост-дигиталног доба, излагање афирмише приступе педагошком раду који отварају додатни простор за дијалог, садржаје оријентисане на решавање проблема, интерактивни рад и самоорганизовање учесника у образовном процесу, у којима дигиталне технологије омогућавају повезивање локалног са глобалним окружењем. Иновативни приступи студијским програмима и континуална евалуација наставне праксе усмерени су на подстицање активног учешћа у процесу учења и у дизајну курикулума.
О предавачу
Професор Карл Ројл (Karl Royle) је руководећи стручњак у области иновација, креативности и развојних истраживања на Институту за образовање Универзитета Вулверхемптон (Institute of Education, Faculty of Education Health and Wellbeing, University of Wolverhampton). Руководилац је иновативног студијског програма „Учење у дигиталном добу“, као и специјалиста у области развоја нових стратегија и праксе усмерене на активну партиципацију учесника у образовном процесу на свим нивоима.
Дугогодишњи истраживачки рад, изузетна међународна репутација и искуства стечена у светским размерама чини професора Карла Ројла изузетним саговорником у области развоја образовања на свим нивоима.
Детаљније информације можете пронаћи
ОВДЕ.