Радионица и предавање проф. Карла Ројла


05.02.2019. - 09:15 

Карл Ројл, професор Универзитета Вулверхемптон и изузетан међународни стручњак у области иновативног приступа учењу и развоју креативности учесника у образовном процесу одржаће радионицу и предавање као гост Клуба професора емеритуса Универзитета у Новом Саду 6. и 7. фебруара 2019. године.

У Ректорату Универзитета у Новом Саду биће одржана интерактивна и практично оријентисана радионица о агилности за учење, под називом „Agile for Education – Using agile work practices in education to develop problem based and design led approaches to learning“, чији ће модератор бити проф. Карл Ројл.

Радионица ће бити одржана у среду, 6. фебруара 2019. године, с почетком у 11 часова, у мултимедијалној сали на другом спрату зграде Ректората.

Скуп је отворен за јавност. Због ограниченог броја места, потребно је да се заинтересовани за радионицу пријаве за учешће слањем мејла на адресу miloradov@uns.ac.rs.   

Предавање проф. Карла Ројла о новим приступима учењу и припреми курикулума у пост-дигиталном свету, под називом „Learning to be Human – Education in the Post Digital World“ ће бити одржано у четвртак, 7. фебруара 2019. године, с почетком у 12 часова, у амфитеатру Ректората Универзитета у Новом Саду.

Модератори предавања ће бити академик професор емеритус др Теодор Атанацковић, проф. емеритус др Радмила Маринковић-Недучин, проф. емеритус др Мирјана Војиновић Милорадов и проф. др Сања Подунавац-Кузмановић, проректор за наставу Универзитета у Новом Саду. Скуп се организује у оквиру пројекта „Развој савремених курикулума у високом образовању“ који је подржао Покрајински секретаријат за високо образовање и научноистраживачку делатност.

Апстракт
У области  образовања  већ се превазилази  савремени дигитални циклус заснован  на свеприсутним информационим технологијама, уз потребу успостављања широког дијалога о новим приступима учењу и стицању потребних вештина у пост-дигиталној ери. На основу полазне  дефиниције  контекста  пост-дигиталног  доба,  излагање  афирмише  приступе педагошком  раду  који  отварају  додатни  простор  за  дијалог,  садржаје  оријентисане  на решавање проблема, интерактивни рад и самоорганизовање учесника у образовном процесу, у којима дигиталне технологије омогућавају повезивање локалног са глобалним окружењем. Иновативни  приступи  студијским  програмима  и  континуална  евалуација  наставне  праксе усмерени су на подстицање активног учешћа у процесу учења и у дизајну курикулума.

О предавачу
Професор Карл Ројл (Karl Royle) је руководећи стручњак у области иновација, креативности и развојних истраживања на Институту за образовање Универзитета Вулверхемптон (Institute of Education, Faculty of Education Health and Wellbeing, University of Wolverhampton). Руководилац је иновативног студијског програма „Учење у дигиталном добу“, као и специјалиста у области развоја нових стратегија и праксе усмерене на активну партиципацију учесника у образовном процесу на свим нивоима.
Дугогодишњи истраживачки рад, изузетна међународна репутација и искуства стечена у светским размерама чини професора Карла Ројла изузетним саговорником у области развоја образовања на свим нивоима.
Детаљније информације можете пронаћи ОВДЕ.