Факултет техничких наука и компанија HEINEKEN позивају студенте на едукативну радионицу на тему одговорне конзумације у оквиру кампање „When you drive, never drink“ која се реализује у партнерству са Агенцијом за безбедност саобраћаја. Радионица ће се одржати у четвртак, 29. новембра 2018. године у Свечаној сали ФТН-а у 12 часова.
Циљ кампање „When you drive, never drink“ је ширење свести о важности одговорне конзумације алкохола, као и едукација младих да никада не управљају возилом уколико су претходно конзумирали алкохол.
Кампања ће се реализовати у виду предавања на факултетима на којима ће представници компаније HEINEKEN Србија и Агенције за безбедност саобраћаја указати на значај одговорне конзумације. Пре и после предавања, студенти ће имати прилику да учествују у различитим едукативним активностима, међу којима је и симулатор за вожњу и наочаре које симулирају вид под дејством алкохола.
Своје искуство са студентима поделиће успешни људи из света саобраћаја и јавног живота.
Компанија HEINEKEN Србија континуирано спроводи активности од друштвеног значаја које имају за циљ подизање свести о одговорној конзумацији и одговорном понашању у саобраћају. Кампању „Друштво, ко вози кући?“ HEINEKEN Србија успешно реализује већ шест година на највећим летњим фестивалима у Србији у оквиру које едукује младе о важности одговорне конзумације и организује бесплатан превоз свим посетиоцима.