На Факултету техничких наука 25.05.2017. године одржава се друга по реду студентска конференција "Анатомија успеха" која је посвећена актуелним трендовима у дигиталној сфери.
Учесници конференције:
1. Иван Билди, власник интернет маркетинг агенције Likes&Cookies, који реализује обуке малим и средњим предузећима широм Србије.
2. Марко Цветковић који се бави дигиталним маркетингом у оквиру Represent Communications система. Оснивач је и регионалног магазина AdriaDaily.com, а последње три године је део тима који је лансирао аутомобилски бренд на светском тржишту - Aqos.
3. Ана Бабић, креатор бренда Шкрабац и аутор радова који су објављени у многим књигама и часописима (Design and Design, European Product Design...).
Организатори "Анатомије успеха" су студенти са усмерења индустријски маркетинг и инжењерство медија, са Департмана за индустријско инжењерство и менаџмент ФТН-а.
Конференција ће трајати од 10.00 до 14.00 часова, а улаз је бесплатан.
Пријаву за учешће можете извршити
овде.
Више инфомација о конференцији можете наћи на
сајту Конференције или на
Facebook страници.