Испред Факултета техничких наука на паркинг површини која се налази поред наткривеног паркинга за бицикла, у понедељак 28. јуна, украден је један бицикл.
Особа која је извршила крађу је снимљена помоћу система видео надзора, а тај снимак је предат полицији. Украдени бицикл није био адекватно везан и због тога је био лак плен крађе. На основу инспекције паркираних бицикла на паркингу испред Факултета техничких наука, утврђено је да чак преко 80% паркираних бицикала није адекватно везано, те да постоји реална опасност да слична крађа буде поновљена. Стога, апелујемо на све бициклисте да озбиљно узму у обзир свете за адекватно везање бицикла које ћемо овом приликом представити. Применом ових савета, тј. употребом препоручљивих средства и адекватним начином везања (обезбеђивања) бицикла, избећи ћете скоро сваку могућност крађе бицикла испред факултета.
Крађе бицикла су биле веома честе у ранијем периоду на кампусу Новосадског универзитета и то је био, према истраживању које је спроведено 2008. године, главни ограничавајући фактор за већину студената и запослених да долазе на факултет бициклом. После изградње новог паркинга и подизања степена сигурности паркираних бицикла и то постављањем 24х видео надзора и ноћног осветљења, као и постављањем (на новом паркингу) адекватних држача за бицикла за које се може везати читав рам и оба точка, број студената који долазе на факултет бициклом је очигледно повећан. Такође, ово је први случај крађе бицикла испред Факултета техничких наука у последњих годину дана (од времена постављања видео надзора), те је факултет решен да уради све могуће са своје стране да предупреди будуће крађје.
Факултет техничких наука је решен да и даље настави политику подстицања студента и запослених да користе бицикл за долазак на факултет (што је започето пројектом ’Бициклом до факултета’) као да и даље тражи начине за обезбеђивање предуслова који су потребни за то. Охрабривањем коришћења бицикла као вида превоза, желимо да пошаљемо јасну поруку нашим студентима и запосленима о важности бриге о здрављу и упражњавању свакодневних физичких активности, те нашој ангажованости за стварање једне хуманије средине (кампуса) у којој проводимо добар део свог времена. Такође, гледајући дугорочно, свесни смо чињенице о потреби изналажења решења за ублажавање аутомобилског саобраћаја на кампусу пошто су све очигледнији проблеми са великим бројем паркираних аутомобила, те самим тим и са великом френквенцијом саобраћаја, буком, визуелном деградацијом простора и амбијента кампуса, што може озбиљно да угрожава учење и рад студената и запослених.