Предавање – Велики брендови и светска економска криза


01.04.2009. - 00:00
У понедељак , 06. априла 2009. године у Свечаној сали ФТН са почетком у 12.00 часова предавање на тему “Велики брендови и светска економска криза” одржаће Бранислав Кнежевић, President & CEO – McDonald’s Germany – McDonalds Corporation, President Western Division – McDonalds Europe.

Бранислав Кнежевић је именован за председника Мекдоналдсовог западноевропског региона и главног извршног директора Мекдоналдса у Немачкој. Међународну каријеру почео је у Мекдоналдсу у Београду, да би 90-их година организовао ширење највећег светског ланца брзе услуге у другим источноевропским земљама. Једна од великих светских компанија МцДоналд’с спада у ретке компаније које бележе осетан раст профита и још стабилније стање на тлу пољуљаном економском кризом и представља добар пример чије руководство може дати драгоцене сугестије. На питање како из његовог угла изгледа борба на тржишту брендова у свету и шта је пресудно за успех, господин Бранислав Кнежевић је одговорио:“Данас у светској кризи је више него икада важно имати јак бранд . Купци у кризи не воле да рескирају, воле производе за које знају и који су им константни у квалитету и доступни са ценама. Само јак бренд то може да понуди. Квалитетне, констатне производе за разумну цену. Бранд и у кризи мора да буде спреман за трансофрмацију, иновацију и модернизацију. То је важно после кризе. Криза није вечна, то вам је као да возите ауто уђете у тунел и изађете из тунела. Свака криза има свој почетак и свој крај. Ако немате нове производе спремне за време после кризе, падате…“