Факултет техничких наука је од 12. до 14.фебруара наступио на 5.међународном Сајму брендова – Brand Fair 5 који се одржавао у Хали II Београдског сајма. Министар трговине и услуга Слободан Милосављевић отворио је најзначајнију регионалну манифестацију из брендинга и маркетинга, а свечаном отварању присуствовали су и ЊКВ престолонаследник Александар и принцеза Катарина, председник Привредне коморе Србије Милош Бугарин, председник Савета страних инвеститора Стајн Ерик Велан, као и светски признат стручњак из ове области Скот Бедбери, креатор кампање “Јуст до ит” за компанију Нике.
Сајам брендова –Brand Fair постаје традиција која осваја велики број потрошача и менаџера и на тај начин је креира имиџ водеће манифестације у области брендинга у региону југоисточне Европе.
У оквиру тродневне Бренд конференције под слоганом “Све(т) у вези с брендом”, у петак, 13. фебруара предавање су одржали
проф. др Илија Ћосић, декан Факултета техничких наука на тему: “ЗНАЊЕ КАО БРЕНД” и Бранислав Кнежевић, President Western Division – McDonalds Europe, President & CEO McDonalds Germany на тему “Велики брендови и светска криза”.
На великој централној сцени у Хали 2, врхунски опремљеној најновијом технологијом, смењивале су се аутентичне ливе промоције компанија – учесника на сајму, а као и сваке године Тања Петернек Алексић угостила је у оквиру LiveTalk Show-а многе познате личности из света музике, филма, спорта и бизниса.
У организацији Савеза студената ФТН студенти са различитих студијских програма посетили су Сајам брендова.
Поред Факултета техничких наука, на Сајму брендова посетиоци су могли да виде презентације компанија Мајкрософт, Асус, Телеком, Мек Доналдс, Јафа, Привредна комора Србије, РТС, Тојота-Лексус, Кока Кола, итд.