ФТН и Студијска група
Менаџмент људских ресурса освојили прву награду у “no budget” категорији за промотивну кампању “Samo Hrabro”!
Церемонија доделе годишњих награда „PRiznanje” за најбољи рад у области односа са јавношћу, одржана је 15. маја,у пословном центру „Ушће“ у организацији Друштва Србије за односе с јавношћу. Једанаести пут заредом, награђени су најбољи пројекти у струци, а овом приликом је уручено и почасно чланство професору Denisu Vilkoksu, једном од најпознатијих светских стручњака за ову област.
Агенција McCann Erickson и Ерсте Банка су однеле највећи број награда, свака у по четири категорије. Агенција McCann Erickson је добила награду у следећим категоријама: за агенцију године, у категорији корпоративних комуникација за велика предузећа за пројекат „40 година посвећености – прослава јубилеја концерна Бамби Банат“, у категорији корпоративних комуникација за мала и средња предузећа за пројекат „5 година добре приче“, као и за категорију иновативних употреба нових технологија за пројекат „Припрема за лансирање web сајта www.coca-cola.co.yu“.
Ерсте Банка је однела награде у области интерних комуникација, корпоративне друштвене одговорности и за најбољу интегрисану кампању за пројекат „Центрифуга“. Такође, пројекат „Клуб 27“, који је агенција ММД имплементирала за Ерсте Банку и Вису Интернационал, освојио је награду за најбољи бренд и маркетиншки ПР.
Пројекат „Бесплатне акције“ Агенције за приватизацију био је најбољи у категорији јавног и непрофитног сектора, док је за најбољу „но будгет“ кампању награду добила промотивна кампања Факултета техничких наука под називом „Само ХРабро“.
Награду за најбољи академски рад “Др Драгутин Врачар” добила је Тања Рајковић за пројекат „Стратегије наступа на Интернету са освртом на web дизајн“.
„Сваки професионалац се радује када види да се струка којом се бави унапређује. Број пријављених радова за награду ПРиЗНАЊЕ се повећава из године у годину, а квалитет и начин пријављивања је значајно унапређен.
Велики помак ове године је била методологија рада жирија: сваки од девет чланова стручног жирија је гласао независно и тајно, бројчаним оцењивањем на основу јасно дефинисаних шест критеријума: -анализе ситуације, циљева, стратегија, тактика и техника комуникације, активности и учинка комуникације, као и креативности и иновативности пројекта. Тако је сваки рад имао 54 оцене, сто је довело до тога да о победницима одлуцују децимале.
Свечаној додели награда присуствовао је велики број гостију из земље и иностранства (170 регистрованих гостију) а међу њима је био и професор Денис Вилкокс, чувени предавач из области односа са јавношћу и писац такозване „Библије ПР-а“, уџбеника који се користи на више од сто универзитета широм света. У последњем издању своје књиге, професор Вилкокс је оценио развој струке односа са јавношћу у Србији веома позитивно. То је и био један од разлога што је овом приликом проглашен за почасног члана Друштва Србије за односе са јавношћу.
Ове информације преузете су са сајта
www.pr.org.yu где се може погледати и списак финалиста и победника, по категоријама.