Програм се примењује од 19.07.2017..
Предмети предуслови
Оспособљавање студената за примену 3Д компјутерске симулације у различитим дисциплинама. Оспособљавање студената за разумевање улоге и значаја симулације приликом ситуационих тренинга у едукацији и војсци, за процену ризика и анализе простора у архитектури, урбанизму, грађевини, видео играма, психологији и другим дисциплинама.
Да студенти стечена знања примењују у даљем процесу образовања као и у будућем професионалном раду.
Увод и дефинисање појма 3Д симулације, њеног развоја кроз историју и значаја за науку, едукацију, војну технологију, медицину, архитектуру, урбано планирање, развој видео игара и других. Основни принципи утицаја дизајна грађеног и виртуелног простора на људско понашање. Теорија и примена симулација у анализи 3Д простора: примена ЦФД (Цомпутатионал Флуид Дyнамицс) софтвера за анализу и процену ризика у раној фази дизајнирања морфологије простора и објеката; анализа дневне осветљености (Радианце, Ецотецт) и њеног утицаја на кориснике; подешавање сцене за интеракцију са 3Д простором и симулација ситуационих тренинга у видео играма и други.
Предавања, рачунарске вежбе, консултације.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Alireza Tavakkoli | Game Development and Simulation with Unreal Technology | 2015 | A. K. Peters, Ltd. Natick, MA, USA | Енглески |
John L. Casti | Would-Be Worlds | 1997 | John Wiley & Sons | Енглески |
Ann Sussman | Cognitive Architecture: Designing for How We Respond to the Built Environment | 2014 | Routledge 2014-12-04 | Енглески |
Dak Kopec | Environmental Psychology for Design | 2006 | | Енглески |
Matthew Wilhelm Kapell, Andrew B.R. Elliott | Playing with the Past Digital Games and the Simulation of History | 2013 | Bloomsbury Academic | Енглески |
Katherine Isbister | How Games Move Us | 2016 | MIT press | Енглески |
Gregg D. Ander | Daylighting Performance and Design | 2003 | WILEY | Енглески |
Kjell Anderson | Design Energy Simulation for Architects: Guide to 3D Graphics | 2014 | Routledge | Енглески |
Batty, M. | The new science of cities | 2013 | MIT Press, Cambrige | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Предметни(пројектни)задатак | да | да | 20.00 |
Предметни пројекат | да | да | 50.00 |
Теоријски део испита | не | да | 30.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Рачунарске вежбе |
 | | Рачунарске вежбе |
 | | Рачунарске вежбе |