doc. Vesna Bulatović


Nedostaje slika

Vesna Bulatović

Docent


Telefon021/485-2289
E-mail
Akademsko zvanjeDocent

2022 - odbranila doktorsku disertaciju na Filozoskom fakultetu u Novom Sadu, jezik i književnost
2010 - odbranila master rad, sa prosečnom ocenom 9.17, na Filološkom fakultetu u Beogradu na katedri za engleski jezik i književnost i stekla zvanje Master profesor jezika i književnosti

1997 - diplomirala na Filozofskom fakultetu u Nikšiću, Univerzitet Crne Gore, i stekla zvanje profesor engleskog jezika i književnosti, profesor italijanskog jezika na katedri za engleski i italijanski jezik i književnost, sa prosečnom ocenom 8.15

2014- Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
Radno mesto: nastavnik engleskog jezika
2009-2012: Prirodno-matematički fakultet , Novi Sad
Radno mesto: predavač engleskog jezika
2001-2012: Fakultet za preduzetni menadžment "Alfa Univerzitet", Novi Sad
Radno mesto: predavač engleskog jezika

Docent
15.11.2022.
Radno mestoOdDoOrganizaciona jedinica
Nastavnik stranog jezika15.11.2019.14.11.2022.Katedra za društvene nauke
Nastavnik stranog jezika15.11.2014.Katedra za društvene nauke
NazivU Ustanovi

Diploma

Filološke nauke

Univerzitet Crne Gore

1997

" Ženski likovi u delu Džona Faulsa -Ženska francuskog poručnika"

Master rad

Filološke nauke

Filološki fakultet

2010

Kriterijum produkcijeOpis
(M13) Monografska studija/poglavlje u knjizi M11 ili rad u tematskom zborniku vodećeg međunarodnog značajaMirović I., Bogdanović V., Bulatović V.: "The role of genre hybridity and hypermodality in digital knowledge dissemination: The case of the IEEE Spectrum", Luzon, M.J., Perez-Llantada, C. (eds.) Science Communication on the Internet, Amsterdam, John Benjamins Publishing Company, 2019, str. 153-172, ISBN 978 90 272 0466 0
(M14) Monografska studija/poglavlje u knjizi M12 ili rad u tematskom zborniku međunarodnog značajaBogdanović V., Bulatović V.: “'I fully agree with you:)': Graphic and lexical boosters and attitude markers on discussion forums", edited by Agnes Pisanski Peterlin and Tamara Mikolič Južnič, Academic writing from cross-cultural perspectives: Exploring the synergies and interactions, Ljubljana, Ljubljana University Press, Faculty of Arts, 2020, str. 218-242, ISBN 978-961-06-0309-2
(M14) Monografska studija/poglavlje u knjizi M12 ili rad u tematskom zborniku međunarodnog značajaBogdanović V., Bulatović V.: Izrazi pojačavanja autorove tvrdnje u netspik jeziku na studentskim diskusionim forumima. Susret kultura, ur. Ivana Živančević-Sekeruš, Zoran Paunović, Željko Milanović, Novi Sad, Filozofski fakultet, 2021, str. 311-323, UDK: 811.163.41'44:004.738.378.4 811.111'44:004.738.378.4
(M23) Rad u međunarodnom časopisuŠafranj J., Gojkov-Rajić A., Bulatović V.: Motivation for Foreign Language Communication, Didactica Slovenica: Pedagoška Obzorja, 2021, Vol. 36, No. 2, pp. 49-63, ISSN 0353-1392
(M23) Rad u međunarodnom časopisuProšić-Santovac D., Bulatović V., Kaurin (Milošević) T.: Istraživanje stavova studenata o primeni Microsoft Teams platforme u nastavi engleskog jezika., Inovacije u nastavi, Beograd, 2021, Vol. 34, No. 4, pp. 81-93, ISSN 0352-2334, UDK: 371.3:71-243(=111):004.85
(M23) Rad u međunarodnom časopisuGak D., Bogdanović V., Bulatović V.: Structural Analysis of Lexical Bundles in Graduate Students' Research Paper Abstracts, Folia linguistica et litteraria - Journal of Language and Literary Studies, 2023, No. 46, pp. 155-174, ISSN 1800-8542, UDK: 81’373:001
(M24) Rad u časopisu međunarodnog značaja verifikovanog posebnom odlukomBulatović V., Bogdanović V., Gak D.: Jezik diskusionih foruma na relacijama student-student i student-sadržaj, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini, 2023, Vol. 53, No. 4, pp. 73-89, ISSN 0354-3293, UDK: 378.147::811'243(497.11)
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBulatović V., Gak D., Borković B.: Blended Learning in Teaching ESP, 4. Strani jezik struke i profesionalni identitet, Beograd: Društvo za strane jezike i književnosti Srbije Sekcija univerzitetskih nastavnika stranog jezika struke Studentski trg 3, 11000 Beograd (Srbija) www.dsjksrbija.rs , 29-30 Septembar, 2017, pp. 611-619, ISBN 978-86-81018-01-9
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBulatović V., Mirović I.: Multimedijalna priča u nastavi stranog jezika, 26. Trendovi razvoja - TREND, Kopaonik: Fakultet tehničkih nauka , 16-19 Februar, 2020, pp. 8-12, ISBN 978-86-6022-241-3
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniGak D., Bulatović V. " Poređenje nastave engleskog jezika na privatnim i državnim fakultetima", Međunarodna konferencija "Jezik struke – teorija i praksa", Beograd, 2008,705-709
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBulatović V., Gak D. "Nastava stranih jezika na privatnom fakultetu", Međunarodna konferencija, "Jezik struke – teorija i praksa", Beograd, 2008,329-332
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBulatović V., Gak D., Borković B.: Blended Learning in Teaching ESP, 4. Strani jezik struke i profesionalni identitet, Beograd: Društvo za strane jezike i književnosti Srbije Sekcija univerzitetskih nastavnika stranog jezika struke Studentski trg 3, 11000 Beograd (Srbija) www.dsjksrbija.rs , 29-30 September, 2017, pp. 611-619, ISBN 978-86-81018-01-9
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniŠafranj J., Bogdanović V., Bulatović V.: Paragraph Development in Scientific and Technical Writing, 11. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON GRAPHIC ENGINEERING AND DESIGN, Novi Sad, 3-5 November, 2022, pp. 593-598
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBulatović V.,Gak D.: "Speaking Skills: Advantages and Problems Involved when Teaching Business English"; Međunarodna konferencija ‚‚Jezik struke – izazovi i perspektive"; Beograd 2011,235-240
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBorković B., Bulatović V., Gak D.: “ Using Newspaper Articles in Teaching Business English”; Međunarodna konferencija “Jezik struke – izazovi i perspektive”; Beograd 2011,444-451
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBulatović V., Gak D.,:The Role of the Languages for Specific Purposes in the 21st Century, 7th International Language Conference The Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Cultures (296; Maribor; 2014 )
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBulatović V., Bogdanović V.,: Learning Formal English as an Academic Skill, 8th International Language Conference on "The Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Cultures" (8; Zagreb; 2015 )
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBulatović V., Borković.: Assesing Large Classes, 23rd International IATEFL Slovenia Annual Conference "Where Inspiration is born"; Conference Selections; Terme Topolšica; 2016, pp. 4-6; https://issuu.com/iatefl_slovenia/docs/23_conference_selections_where_insp
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celiniBorković B., Bulatović V.: Using Literature in EFL Classroom, 23rd International IATEFL Slovenia Annual Conference "Where Inspiration is born"; Terme Topolšica; pp. 15-18 2016; www.iatefl.si/.../23_conference_selections_WHERE_INSPIRATION_IS_BORN_3.pdf
(M34) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u izvoduBulatović V., Berić A.: The Impact of Class Size on Types of Assessment in Higher Education, 989. 1st International Conference of the Slovene Association of LSP Teachers. Language for Specific Purposes: Opportunities and Challenges of Teaching and Research, Rimske terme, 18-20 Maj, 2017
(M34) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u izvoduJerković J., Vuković Vojnović D., Bulatović V.: ESP Students` Perception of their Needs at Tertiary Level, 989. 1st International Conference of the Slovene Association of LSP Teachers. Language for Specific Purposes: Opportunities and Challenges of Teaching and Research, Rimske terme, 18-20 Maj, 2017
(M34) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u izvoduMirović I., Bogdanović V.,Bulatović V.,: MDA of the multimedia segment of the IEEE Spectrum web page, An International Conference hosted by CERLIS University of Bergamo, Italy "Scholarly Pathways: Knowledge Transfer and Knowledge Exchange in Academia", Bergamo, Italija, 21-23 Jun, 2018
(M34) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u izvoduMirović I., Bulatović V.: Multimodal Composition in the ESP Classroom, 5. Međunarodna konferencija Jezik – struka – nauka – 2.1, Beograd, 24-25 April, 2021
(M36) Uređivanje zbornika saopštenja međunarodnog naučnog skupaGak D., Bogdanović V., Bulatović V., Mirović I.: Book of abstracts, 11. International Language Conference on The Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication between Cultures, Novi Sad: Fakultet tehničkih nauka, 16-17 September, 2022, ISBN 978-86-6022-456-1
(M42) Monografija nacionalnog značaja, monografsko izdanje građe,Bulatović V.: Žanr asinhronih diskusionih foruma u nastavi engleskog jezika, Novi Sad, Filozofski fakultet, 2023, ISBN 978-86-6065-778-9, UDK: 371.3:811.111
(M45) Poglavlje u knjizi M42 ili rad u tematskom zborniku nacionalnog značajaBulatović V., Kaurin T.: Nove tehnologije u nastavi engleskog jezika - obrazovanje i tehnološke inovacije, Banja Luka; 2014 , pp. 231-242
(M51) Rad u vodećem časopisu nacionalnog značajaBulatović V., Bogdanović V.: Interaktivni elementi metadiskursa u naučnim radovima iz oblasti elektrotehnike na engleskom i srpskom jeziku, Filolog, 2019, Vol. 20, pp. 350-371, ISSN 1986-5864, UDK: 811.111'36+811.163.41'36]:621.3
(M51) Rad u vodećem časopisu nacionalnog značajaBulatović V., Prošić-Santovac D., Kaurin (Milošević) T.: Figurative use of language in information technology: A corpus-based study, Filolog, 2022, No. 26, pp. 131-150, ISSN 1986-5864
(M51) Rad u vodećem časopisu nacionalnog značajaŠafranj J., Gak D., Bulatović V.: Anxiety and Self-Efficacy in ESP Learning: Effects on Academic Success, Research in Pedagogy / Istraživanja u pedagogiji, 2022, Vol. 12, No. 2, pp. 447-460, ISSN 2217-7337
(M51) Rad u vodećem časopisu nacionalnog značajaBulatović V., Bogdanović V.: Student and teacher opinions on class sizes and types of assessment in higher education LSP classrooms: A pilot study, Metodički vidici, 2023, Vol. 14, No. 2, pp. 161-182, ISSN 2217-415X, UDK: 78.016:811.111
(M51) Rad u vodećem časopisu nacionalnog značajaBulatović V., Prošić-Santovac D.: Ogledalo savremenog društva: Potrošačko društvo, mediji i simulirana realnost u romanu Bijela buka Dona Delila, Filolog - časopis za jezik, književnost i kulturu, 2023, Vol. 14, No. 28, pp. 343-360, ISSN 2233-1158
(M52) Rad u časopisu nacionalnog značajaMELT, časopis za profesore engleskog jezika, ( jul/avgust2009 ) Bulatović V., Borković B., "Using Case Studies in Teaching", časopis MELT, jul-avgust 2009 www.britishcouncil.org/kh/serbia-elta-newsletter-2009-july.htm;
(M53) Rad u naučnom časopisuMirović I., Bulatović V.: The 11th International Language Conference - The Importance of Learning Professional Foreign Languages for Communication Between Cultures, ERL Journal - Special Issue 1 (2023) - LSP EDUCATION SERVING CROSS-CULTURAL COMMUNICATION, 2023, pp. 103-104, ISSN 2657-9774
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celiniMirović I., Bulatović V., Berić A.: Izazovi studentskih online prezentacija u nastavi stranog jezika, 27. XXVII Skup Trendovi razvoja: "On-line nastava na univerzitetima", Novi Sad, 15-18 Februar, 2021, pp. 43-47
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celiniMirović I., Bulatović V., Berić A.: Analiza upotrebe hiperteksta kao elementa u razvijanju digitalne pismenosti, 28. Trendovi razvoja: Univerzitetsko obrazovanje za privredu, Kopaonik: Fakultet tehničkih nauka , 2022, pp. 273-277, ISBN ISBN 978-86-6022-401
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celiniŠafranj J., Bulatović V., Gak D.: The Role of Information and Communication Technologies in Self-regulated language Learning, 29. Trendovi razvoja: Univerzitet pred novim izazovima, Vrnjačka Banja, 8-11 Februar, 2023, pp. 239-242
(M63) Saopštenje sa skupa nacionalnog značaja štampano u celiniBerić A., Mirović I., Bulatović V.: Kompetencije nastavnika stranog jezika struke u okviru promena u visokoškolskom obrazovanju, Zbornik radova 30 Skupa Trendovi razvoja "Nastavnici i saradnici kao centar promana u visokom obrazovanju" 7-10.02.2024. Vrnjačka banja, 2024, pp. 161-164, ISSN 978-86-6022-632-0, 30. Skup "Trendovi razvoja" - TREND, Vrnjačka Banja, 7-10 Februar, 2024, pp. 161-164, ISBN 978-86-6022-635-0
(M71) Odbranjena doktorska disertacijaBulatović V.: Analiza žanra asinhronih diskusionih foruma u nastavi engleskog jezika struke, Novi Sad, Filozofski fakultet Novi Sad, 2022
ZvanjeUža naučna oblastVisokoškolska ustanovaDatum izbora
DocentAnglistika i jezik strukeUniverzitet u Novom Sadu15.11.2022.
Nastavnik stranih jezikaAnglistika i jezik strukeUniverzitet u Novom Sadu15.11.2019.
Nastavnik stranih jezikaAnglistika i jezik strukeUniverzitet u Novom Sadu15.11.2014.