Predmet: Inženjerska animacija i drugi mediji
(17 -
IGB052) Osnovne informacije
Matične organizacione jedinice predmeta
Program predmeta
Program se primenjuje od 01.10.2010.. Predmeti preduslovi
Predmeti kojima je preduslov predmet Inženjerska animacija i drugi mediji
Osposobljavanje studenata da uoče mogućnosti povezivanja kompjuterske animacije sa srodnim medijima, gde se ona često koristi. Ti mediji su zvuk, video/film, multimedija, internet i VR (virtuelna realnost). Da stečena znanja primenjuju u daljem procesu obrazovanja kao i u budućem profesionalnom radu. Uvod i definisanje/pojašnjenje osnovnih pojmova (glosarij): animacija, kompjuterska animacija, zvuk, video, film, multimedija (hipermedija), internet (world wide web). Pregled razvoja i specifičnosti svakog od ovih medija. Uloga, odnos i doprinos kompjuterske animacije implementaciji u ove medije; unapređenje ovih medija kompjuterskom animacijom; sinteza i budući razvoj integracije ovih medija i kompjuterske animacije. Pregled softvera neophodnih za integraciju kompjuterske animacije i specifičnih medija. Društveni doprinos i mogućnosti šire primene integracije kompjuterske animacije i srodnih medija. Predavanja i vežbe u računarskoj laboratoriji. Konsultacije.
Računarske vežbe su bazirane na savladavalju softvera za snimanje, obradu i implementaciju zvuka i zvučnih efekata u kompjutersku animaciju, korišćenjem programa: Steinberg Wavelab, Steinberg Nuendo i Sony Sound Forge.
Deo gradiva koji čine logičku celinu se polažu putem kolokvijuma. Kolokviji se rade u kompjuterskoj laboratoriji. Student može izaći na sledeći kolokvijum ako je u prethodnom osvojio najmanje 30% poena. Kolokvijumi se polažu na računaru putem praktičnog rešavanja datih zadataka. Da bi student položio ispit, pored ostalih uslova, mora da iz svake od glavnih oblasti (kolokvija) ima najmanje 30% poena.
|