Predmet: Primena inženjerske animacije
(17 -
IA015) Osnovne informacije
Matične organizacione jedinice predmeta
Program predmeta
Program se primenjuje od 01.10.2010.. Predmeti preduslovi
Osposobljavanje studenata da nauče mogućnosti primene kompjuterske animacije u različitim disciplinama. Neke od tih disciplina su: obrazovanje, umetnost, nauka, proizvodni procesi, graditeljstvo, biznis, kosmička istraživanja, zabava i mnoge druge. Da stečena znanja primenjuju u daljem procesu obrazovanja kao i u budućem profesionalnom radu. Uvod i definisanje uloge i značaja (potencijala) kompjuterske animacije u savremenom društvenom razvoju. Pregled razvoja i specifičnosti svake od integracija kompjuterske animacije u savremene delatnosti, od nauke, preko proizvodnje i politike do zabave, uz mnoštvo primera. Uloga, odnos i doprinos kompjuterske animacije implementaciji u različite delatnosti. Unapređenje društvene stvarnosti implementacijom kompjuterske animacije u procesu kreiranja i proizvodnje novih proizvoda, političkom odlučivanju, vizualizaciji podataka, naučnim, medicinskim, terapeutskim istraživanjima i praksi, savremenoj umetnosti i zabavi, i mnogim drugim primenjenim disciplinama. Budućnost sinteze različitih delatnosti na primeru implementacije kompjuterske animacije. Predavanja i vežbe u računarskoj laboratoriji. Konsultacije.
|