Đorđe Ćelić je doktor industrijskog inženjerstva i menadžmenta, trenutno zaposlen kao vanredni profesor na Fakultetu tehničkih nauka, Univerziteta u Novom Sadu. Nosilac je predmeta: industrijski marketing, istraživanje tržišta, digitalni marketing, strateški marketing menadžment, razvoj poslovnih modela i digitalni poslovni modeli. Svoju akademsku karijeru započeo je kao asistent 2005. godine, a zvanje vanrednog profesora stekao je 2023. godine.
Pored akademske karijere, Đorđe Ćelić je direktor Poslovnog inkubatora Novi Sad od osnivanja 2010. godine. U toj ulozi, pruža podršku startap kompanijama kroz konsultacije, razvoj poslovnih modela, i organizaciju mentorskih programa. Njegov tim je uspešno podržao preko 100 visokotehnoloških startapova, stvarajući više od 650 radnih mesta u regionu.
Takođe, od 2022. godine, Đorđe Ćelić je ko-direktor Founder Institute Srbija, globalne mreže koja podržava preduzetničke ideje i pretvara ih u uspešne startapove. Pored toga, aktivan je kao mentor i trener u EIT Jumpstarter programu Evropskog instituta za inovacije i tehnologije, koji promoviše inovacije i preduzetništvo u centralnoj i istočnoj Evropi.
Njegov rad obuhvata i mentorstvo u programima kao što su Smart Start, BoostMeUp, Balkathon i brojni drugi. Bio je angažovan na projektima finansiranim od strane Evropske unije i učestvovao u raznim međunarodnim radionicama i seminarima. Takođe je objavio brojne radove u međunarodnim časopisima i konferencijama, uglavnom u oblasti biznisa, menadžmenta malih i srednjih preduzeća i deljenja znanja.
(M21a) Rad u međunarodnom časopisu izuzetnih vrednosti
Raut J., Ćelić Đ., Dudić B., Ćulibrk J., Stefanović D.: Instruments and Methods for Identifying Indicators of a Digital Entrepreneurial System, Mathematics, 2021, Vol. 9, No. 17, ISSN 2227-7390
(M21a) Rad u međunarodnom časopisu izuzetnih vrednosti
Vrhovac V., Dakić D., Milisavljević S., Ćelić Đ., Stefanović D., Žižakov M.: The Factors Influencing User Satisfaction in Last-Mile Delivery: The Structural Equation Modeling Approach, Mathematics, 2024, Vol. 12, No. 12, ISSN 2227-7390
(M22) Rad u istaknutom međunarodnom časopisu
Petrov (Bojović) V., Ćelić Đ., Uzelac Z., Drašković Z.: Three pillars of knowledge management in SMEs: evidence from Serbia, International Entrepreneurship and Management Journal, 2019, pp. 1-22, ISSN 1554-7191
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Melović B., Mitrović S., Milisavljević S., Pejanović R., Ćelić Đ.: Research of consumption and competitiveness of homemade products for manufacturing improvements: A case study from Montenegro, African Journal of Agricultural Research, 2012, Vol. 7, pp. 3757-3764, ISSN 1991-637X
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Nikolić S., Kovijanić T., Mladenović M., Ćelić Đ.: ENTREPRENEURIAL BUSINESS: GENETIC LOTTERY OR A CHOICE, Journal of Business Economics and Management, 2020, Vol. 21, No. 1, pp. 222-240, ISSN 1611-1699
(M23) Rad u međunarodnom časopisu
Drašković Z., Ćelić Đ., Ćosić I., Uzelac Z., Petrov (Bojović) V.: The Relationship between Organizational Culture and Performance of SME`s: Empirical Study from a Developing Country, Tehnički vjesnik - Technical Gazette, 2019, Vol. 26, No. 6, pp. 1620-1627, ISSN 1330-3651, UDK: 62(05)=163.42=111
(M24) Rad u časopisu međunarodnog značaja verifikovanog posebnom odlukom
Uzelac Z., Ćelić Đ., Petrov (Bojović) V., Drašković Z., Berić D.: Comparative Analysis of Knowledge Management Activities in SMEs: Empirical Study from a Developing Country, Procedia Manufacturing, 2018, Vol. 17, pp. 523-530, ISSN 2351-9789
(M24) Rad u časopisu međunarodnog značaja verifikovanog posebnom odlukom
Petrov (Bojović) V., Trivić N., Ćelić Đ.: Assessing Sustainability of the Southeast European Economics, Ekonomika poljoprivrede, 2018, ISSN 0352-3462, UDK: 338.43:63
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Dobromirov D., Radišić M., Ćelić Đ., Bojović V.: Competitive advantages of Serbian industry sectors, 15. International Scientific Conference on Industrial Systems - IS, Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka, Departman za Industrijsko in
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Ćelić Đ., Ojdanić M., Uzelac Z., Ćosić I.: Impact of Knowledge Management on the Performance of Start Up Companies During the Process of Incubation, Annals of Faculty Engineering Hunedoara - International Journal of Engineering, 2010, Vol. 7, No 2, pp. 171-176, ISSN 1584-2665, 3. International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development ICEIRD, Novi Sad: FACULTY OF ENGINEERING HUNEDOARA, UNIVERSITY POLITEHNICA TIMISOARA, 27-29 Maj, 2010, pp. 171-176
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Drašković Z., Ćelić Đ., Ćosić I., Uzelac Z., Petrov (Bojović) V.: Understanding perception of website characteristics: empirical study from Serbia, 8. International Conference on Mass Customization and Personalization - MCPC, Novi Sad: Fakultet tehničkih nauka, Univerzitet u Novom Sadu, 19-21 Septembar, 2018, pp. 81-88, ISBN 978-86-6022-080-8
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Petrov (Bojović) V., Ćelić Đ., Uzelac Z., Drašković Z.: Factors defining entrepreneurship support mechanism in Serbia, 6. Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transitional Economies - REDETE, Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 13-15 April, 2018, pp. 67-77, ISBN 978-99938-46-80-2
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Stanković J., Ćelić Đ., Nikolić S.: Generating Conversion in Start-ups: To Brand or Not To Brand?, 1. WBCInno International conference, Novi Sad: University of Novi Sad, 18 Septembar, 2015, pp. 137-140, ISBN 978-86-499-0203-9
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Uzelac Z., Randerson A., Ćelić Đ., Batić S.: Comparative analysis of organizational culture in Serbia and California, 2. Conference on Mathematics in Engineering: Theory and Applications, Novi Sad: Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, 23-24 Jun, 2017, pp. 123-128, ISBN 978-86-7892-945-8
(M33) Saopštenje sa međunarodnog skupa štampano u celini
Karlović, I., Ćelić, Đ.; “Modeling Customer Response to Direct Mail Campaigns using Decision List algorithms”, Eleventh International Conference of the Society for Global Business & Economic Development, Bratislava, Slovak Republic, May 27-30, 2009: Monclair State University – School of Business Center for International Business and Comenius University in Bratislava - Faculty of Management, Pp. 2150-2155