Програм се примењује од 01.10.2013..
Циљ предмета је овладавање знањима и вештина потребним за пројектовање услуга и услужног процеса укључујући све специфичности услужног производа. У предмету се изучава веза измађу услужног концепта, услужног процеса и услужног система и њихов значај за ефективну и ефикасну производњу услуга усклађених према захтевима корисника.
Студенти ће бити оспособљени да пројектују и развијају услугу и услужни систем, користећи алате и технике инжењерства услуга, и да на адекватан начин одреде потребне ресурсе и технологију у циљу стварања што бољих перформанси услуге. Овај предмет даје компетенције за управљање и унапређење система у коме су доминантан производ услуге.
Увод у инжењерство услуга; Природа и карактеристике услуга; Идентификација различитих типова услуга и услужних процеса, анализа услужне трансакције; Концепт услуга; Пројектовање и развој услуге; Управљање услужним процесом; Инжењерски алати за управљање услужним процесима; Квалитет услуге и услужног процеса; Контрола услужног процеса; Репозиционирање услужних процеса; Учесници у услужном процесу, менаџмент корисницима; Услужни систем, услужни ресурси; Инжењерски алати за концептуално пројектовање услужног система; Менаџмент технологијом; Менаџмент капацитета.
Настава се одвија кроз предавања и аудиторне вежбе, уз теоријску обраду потребног броја студија случаја. Вежбе обухватају аудиторно увођење студената у изучавану проблематику, интерактивну обраду студија случаја. Студенти у мањим групама раде конкретан пројектни задатак који за циљ има примену стеченог знања. Предвиђена је јавна одбрана рада. Завршни испит се изводи писмено у виду теста.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Ћосић, И., Симеуновић, Н. | Инжењерство услуга | 2012 | Факултет техничких наука у Новом Саду | Српски језик |
Salvendy, G., Karwowski, W. | Introduction to Service Engineering | 2010 | Wiley | Енглески |
Chang, C.M. | Service Systems Management and Engineering: Creating Strategic Differentiation and Operational Excellence | 2010 | Wiley | Енглески |
Haksever, C., Render, B., Russell, S.R., Murdick, G.R. | Service management and operations | 2000 | Prentice Hall | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Присуство на вежбама | да | да | 5.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 70.00 |
Присуство на предавањима | да | да | 5.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
| | Предавања |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |
| | Аудиторне вежбе |